Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Nya Medlemmar

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    *George
    Deltagare

Här är det ingen som ska röstas bort/ut – men det kommer att ta lite tid att gå igenom alla medlemmar som inte varit med minst ett år (inkl mig själv). Här är det så många trevliga och kul medlemmar så det finns överhuvudtaget ingen anledning att tänka i banorna “röstas bort”.

Däremot tor jag att det kommer att bli jättetrångt på Tommys “bakgård” av alla stora fina bussar – men kul kommer vi att ha!

Sedan måste jag ju tillstå att det finns en Värmländsk tradition – DUNK! Den kan göra ont i huvet dagen efter!!!!!

hejs/GB

Peo HBV 2
    Deltagare

Nej Torgny det är snarare vi gamla som det skall röstas om <!–emo&:???:–>:unsure: Så det är vi som skall vara nervösa <!–emo&:(–>:( Till och med Tommy :huh: Läskigt! shockkk!.gif

Reidar HBV 40
    Deltagare

Morgen Peo :kaffe .Så du føler litt nervøsitet nå <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? Hva galt har du gjort i det siste :censur ?Muligheten for å bli utstemt fra HBV er vel lik å vinne på Lotto shockkk!.gif. Ha en fin dag B)

husbussens
    Deltagare

Hej alla glada vänner. :yes
    Som ni säkert har förstått så sitter jag inlåst i stugan för att jag inte ska ge mig ut på skidor och bryta benen igen, För er som inte vet så inträffade det en liten olycka för några år sedan när vi var på tur på fjället och nöden hade som sakt inga gränser, av med skidorna och man vill ju liksom stå mot något när man skall utföra det som man önskar mest av allt vid detta tillfälle. sen att benen inte ville stå upp, utan ville lägga sig, det är en annan sak. Sen att man fick transport ner med fjällräddning osv, Det var den turen som vi återupptog och avslutade nu i år. Fördelen med detta och sitta inlåst är att jag kan sitta och fixa med HBV.

Vi har fått 7 st nya medlemmar i klubben,
    HBV 69 Leif & Weronica från Kristinehamn
    HBV 70 Bosse & Nettan från Borlänge
    HBV 71 Erik & Sissele från Nesttun i Norg
    HBV 72 Carl-Albin & Lena från Uppsala
    HBV 73 Lasse & Gunvor från Vagnhärad
    HBV 74 Rickard & Ulla från Nordingrå
    HBV 75 Jan & Irene från Gräddö.
    Flera har anmält sitt intresse men är inte klara ännu

Jag tycker vi hälsar alla välkomna till våran busstokiga skara samt att dom som inte har regestrerat sig och presenterat sig i forumet gör det så vi alla lär känna varandra bättre.
    Välkomna till Klubben hälsar
    Tommy HBV 1

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag instämmer och önskar alla nya och även lite nygammla medlemmar välkomna :vink Hoppas vi snart får lite mer bilder av era fordon till samlingen :lol: Det börjar bli en storklubb det här också :yes så nu får styrelsen jobb! :lipa

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen säger vi till er alla nya…….vi växer så det knakar! :yes

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Nya medlemmen HBV 66 hälsar er också välkomna i klubben :drink1

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.