Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Nya Medlemmar
- Detta ämne har 7 svar, 8 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 1 månad sedan av
intendit.
-
FörfattareInlägg
-
24-07-2007 kl. 17:21 #516
husbussens
DeltagareHej alla glada vänner.
Här kommer det en hel samling av nya intressesökande medlemmar.
Många av dom blev med i samband med träffen i Bengtsfors som vi hade gemensamt med dom norska bussklubbarna. Den träffen var en höjdare i blötans tecken. Himmelen var öppen för oss på Lördagen och det var både blåsigt och blött. Men i detta glada gäng fans det inte några neggativa miner ändå. Jag kan verkligen rekomondera Dalslands Camping till ett besök. Trevlig personal och ett underbart läge. Ett stort tack också till Olle Jonny HBV 109 som höll i träffen.Nu till våra nya Medlemmar.
Först i skaran är.
HBV 138
Håkan& Malin Kåremark. med ungdommarna Jessika, Louise, Svante och Frida. Dom kommer från ett ställe som heter TRÄDET. Gissa vart det ligger.HBV 139
Bjarne & Anita Sandven, med ungdommarna Hans och Hanne.
Dom kommer från FANA i NorgeHBV 140
Odd & Lenica Johansen med en skara ungdommar mellan 15 och 22 år Hur många som åker med vet jag inte men det var barnbarn också både befintliga och flera på väg. Bussen hetter Ferie Expressen.
Dom kommer från Bengtsfors så det var ett möte på hemmaplan för dom.HBV 141
Oddbjörn & Margaret Johansen och sonen Kenneth.
Dom kommer från ANDEBU i NorgeHBV 142
Stein Monsen & Henriette Nystuen med ungdommarna Monica, Alexander, Kevin, Caroline, Nickolay.
Dom kommer också från ANDEBU i Norge.HBV 143
Odd-Gunnar Rönning.
Om ni kommer ihåg så var det en buss som brann på E-6 för ett tag sen det var Odd-Gunnars buss den har han repparerat upp till körbart skick igen och är på rull igen. Jag såg bilderna på bussen och även på bilarna som krockade i samband med branden. När ni träffar Odd.Gunnar så be att få se bilderna.
Odd-Gunnar kommer från Oslo.HBV 144
Ingar & Gerd Haugerud, med ungdommarna Trond och Anita
Det är Ingar & Gerd som håller i den kommande träffen i Norge nästa år.
Ingar är kontaktperson till Norska klubben Östlandsbussarna. Dom kommer från SANDE i Norge.HBV 145
Per Magnus & Hege Lillegårdsetre, med ungdommarna Susann och Mats. Dom kommer från PORSGRUNN i Norge.HBV 146
Alf Benny & Tone Marite Karlsen, med ungdomarna Öuvind,Maiken och Karl Martin. Dom kommer också från SANDE i NorgeHBV 147
Viclar & Veronica Aanesen med ungdommarna Iselin Irmelien och Daniel. Dom kommer från LAUKVIK som ligger på Lofoten i NorgeHBV 148
Atle Johannesen & Hilde Bergstad, med ungdomarna Janette, Gagriel och Lukas. Dom kommer från KLAVESTADHAUGEN i Norge,HBV 149
Harald & Kirsten Nordvik dom kommer från Bergen i NorgeHBV 150
Stefan Andersson med Familj.
Jag har förlakt Stefans presentation om familjen men den kommer. Familjen kommer i alla fall från Eskelstuna. Och Stefan kan ju presentera sig själv här i forumet på avsed plats.Här kommer det medlemmar som sökt medlemskap via hemsidan och nätet.
HBV 151
Raymond & Helen Hellgren med ungdommarna Christofer och Sofia.
Dom kommer från Öje som ligger i DalarnaHBV 152
Jonas We Andersson. Anna och Döttrarna Siri-Edit och Beatrix
Jonas kommer från StockholmHBV 153
Stefan Grenström &Ingegerd Renström,
Dom kommer från Grimslöv.HBV 154
Tommy & Lena Håkansson och ungdommarna Jonas Erika,Rasmus, Ida,Emma,och Jonath. Dom bor i Fjugesta.Sist i skaran är
HBV 155
Morgan Bylock från Forshaga i Värmland.
Morgan jobbar som chaufför och är den som brukar komma med gods
från Schenker till mig.Ja det var väll en ordentlig sammling av blivande medlemmar,
Och titta vad ungdommar som kommer med jättekul att medelåldern sjunker i klubben.
Några har redan presenterat sig här i forumet och vi får väll hoppas på att dom övriga gör det också på avsedd plats under presentationer.tyvärr så har inte alla e-postadresser fungerat till en del så jag får skicka informationen brevledes. Men ni som är uppräknade här ovan och inte fått något e-post från mig sänd ett mail till mig så jag får er rätta adress.Ni ska vara hjärtligt välkommna allihopa och hoppas på att vi redan träffas igen i sommar
Tommy HBV 1
ordf i Husbussens Vännr24-07-2007 kl. 21:08 #8969Sonja HBV 133
DeltagareTill alla nya medlemmar.
Vi önskar er alla hjärtligt o bussigt välkomna till denna bussiga bussklubb
Mats & Sonja + vovven Kajsa HBV 133
26-07-2007 kl. 17:21 #9257Torgny J HBV 66
DeltagareÄven vi HÄLSAR ALLA NYA MEDLEMMAR välkomna i vår klubb.
Tips: Ska ni till glasriket i Småland – övernatta hos HBV 132 i Orrefros Camping. Alla bussar är speciellt välkomna dit. Klämma en öl eller två. Lyssna till ljudet av en Scania V8 mm,
26-07-2007 kl. 19:46 #9258Lennart HBV89
DeltagareVARMT VÄLKOMNA ALLA NYA MEDLEMMAR!
Det är verkligen roligt att det har kommit så många nya bussar från
Norge och Sverige.
Eva & Lennart Åsele Lappland
29-07-2007 kl. 19:00 #9265Torleif HBV87
DeltagareNyss hemkomna till Åsele efter en veckas rundtur med husbussen får vi också hälsa alla nya medlemmar hjärtligt välkomna
Eva-Lena & Torleif
29-07-2007 kl. 20:18 #9266Svea HBV77
DeltagareVälkomna till vårt härliga gäng
önskarSussie o Åke
30-07-2007 kl. 18:58 #9268Charsten HBV 21
DeltagareVÄLKOMMEN ALLA säger vi oxå!
Anki & Charsten HBV 21
02-08-2007 kl. 15:24 #9273intendit
MedlemHej Tommy och alla husbussvänner,
ville bara säga att det känns kul att bli en del av HBV, nr 152, ser fram emot att se många av er längs vägarna eller på träffar någon gång framöver:-)
hejsan
Jonas
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.