Hem Forum HBV Medlem Presentation Nya medlemmar i HBV

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Jan-Ola HBV 266
    Deltagare

Nu är det hög tid för oss att börja skriva lite på forumet men innan jag presenterar oss vill jag tacka alla som har skrivit i forumet och gjort det till ett oslagbart uppslagsverk för oss som har detta intresse och jag hoppas jag kan bidra med något någon gång. Vi har haft mycket nytta av alla tänkbara tips.

Nu tillbaka till oss, Jan-Ola och Erika heter vi som har blivit med buss efter ett par år med husvagn. Längre tillbaka åkte vi runt en hel del på motorcykel och campade både i Sverige och övriga Europa. Vi har två barn som gärna följer med oss i bussen. Vi bor strax norr om Karlstad och jag har sett i matrikeln att det finns rätt gott om husbussar i närområdet.
    Nu har vi varit ute och provcampat med bussen efter lite ombyggnation för att bättre passa oss, och det funkade bra i stort. Helt färdiga har jag förstått att bussarna aldrig blir, det är väl som med hus. Tyvärr hade vi inte möjlighet att komma på årsmötet i år vilket var mycket synd, dels för att träffa fler busstokar, se lösningar i bussar och nu var det ju så nära också. Men vi kanske har förmånen att träffas på någon resan längre fram, det är ju en fördel att dessa fordon syns ju när de är ute på vägarna.
    Väl mött längs vägarna och på campingar!
    Jan-Ola o Erika

Börje HBV216
    Deltagare

Välkomna i klubben! Synd med årsmötet men det kommer ju nya träffar hela tiden. Rättvik juli kanske kan vara en lagom utflykt?
    För eller senare ses vi säkert!

Vi ses
    Börje :vink

Svea HBV77
    Deltagare

Välkomna önskar vi också. Trevligt med fler bussiga kompisar.

//Sussie o Åke

Välkommen! :drink1
    Hojta till om ni kommer norrut.
    :vink

Hasse HBV 253
    Deltagare

Välkomna :vink

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.