Hej glada vänner.
Vi har som sagt fått två nya medlemmar till klubben.
Dan och Inger från Hagfors HBV 65 och Torgny och Solveig från Varberg.
När jag satt igår och skickade iväg lite info till dom, så blev det mörkt både på dator och telefon. Stormen hade bevisat sin kraft och fällt åtskilliga träd över vägen och ledningar.
Jag hade ju planerat att även göra ett inlägg här i forumet men se det gick inte. Strömmen har kommit tillbaka där hemma men när vi återfår telefon det vette gudarna. Ledningarna ligger mera på backen än i luften, och innan alla träd är borta så är det inte någon ide att tänka på någon telefon.
Är nu på jobbet där ADSLen funkar bra.
Jag har bett våra nya medlemmar att dom att presentera sig själva här i forumet så vi alla får veta lite mera om dom. Jag såg att Torgny hade redan gort ett inlägg och det är jättekul. Han har hänvisat till sin hemsida som presentation, men jag hoppas på att han gör en liten kort presentation även här i forumet.
När Dan får tid att komma till datorn det vet han nog inte själv en gång. Men med en nyinköpt buss och ett brinnande skaparintresse så är det nog svårt att slita sig både från rondellen och byggnation samt från förarplatsen, där han säkert sitter och torråker redan.
Vi hälsar dom Välkomna