Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Per i Vråas 50 årskalas.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Tommy Karlsson
    Deltagare

Idag så fyller våran Trumbadur Per i Vråa 50 år. Han har fixat till fest uppe i Ekshärad och bjudit in alla som ville komma. Vad jag har hört hittills så blir vi ca: 200 personer där uppe.
    Vi är ett gäng här från Karlstad som skall åka upp med Görans HBV 3 Nya buss Pegasus (Reidars gamla HBV 40)Göran har fixat och donat hela veckan nya däck värmaren ny servad kollat lufttorkare samt att snökedjorna är med. Skall bli snö i kväll. Vi åker uppåt i dag vid 3 tiden och hoppas att vi kommer hem innan det ljusnar.
    Av erfarenhet så vet jag att fester i Nordvärmland brukar dra ut på tiden.
    Jag skulle hemskt gärna lägga ut lite bilder här på forumet från festen men tyvärr så är det fortfarande så komplicerat att få till det från en mobiltelefon. Så blir det bilder så blir det på Face Book.
    Skall försöka få till några bilder här från ett komplicerat försök från mobilen till datorn.

Ni kan gå in och titta på Pers hemsida http://www.perivroa.se/ så ser ni vilken lirare det är. Ni som varit på våra sista årsmöten har redan träffat han. Han är även bokat till årsmötet i Sunne 2016 so Jocke & Laila HBV 119 har hand om.
    Ha en bra dag Tommy HBV 1

1914533_991518854240367_3154757593865581255_n_1_.jpg

20160122_173407.jpg

Det kommer nog att bli en minnesvård tillställning.
    Hoppas alla får en kanonkväll/natt/morgon.
    Per har ju förgyllt våra tillställningar så vi
    hälsar stort grattis häruppifrån norr.
    Kör försiktigt och sköt om er.
    Mvh AnnSofie & Johny

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.