Hem Forum Forumet Frågelådan Pluttar i nivåmenyn

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Peo HBV 2
    Deltagare

Jo, men jag tror att han gjorde så men glömde att han skulle resa bort. Men å andra sidan har jag sett att han varit ute på sidan idag. så GEEOORRRGGEE!!!
    hör av dig!!

Reidar HBV 40
    Deltagare

:mail Skal du ikke forsøke via Interpol <!–emo&:?–>:?

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har kontaktat Skrotland Yard :huh: Men dom e för fulla nu :suck1 återkom på måndag sa de :blink: <!–emo&:?–>:?

Reidar HBV 40
    Deltagare

Tror heller ikke Guardia Civil her nede er “kjørbare” før langt ut i neste uke.Det er nemlig 5 dagers FIESTA i Coin. Også har 27′ varmt her NU. :beer :beer :tummarupp :lipa

Peo HBV 2
    Deltagare

Den som ventar på något gott…… Vi har vårat kvar! :lipa :yes

husbussens
    Deltagare

Lite info om George.
    Hans Hemma dator :help och honoms E-mail har packat ihopp och det funkar endast på hans jobbar dator. jag Prata med honom i går och han kommer på årsmötet. Tyvärr så var det något annat som hade packat ihop också, och det hade sex hjul :sad men det tror jag fixar sig. ( det var bara värmeväxlaren på avgasröret ) <!–emo&:)–>:)

*George
    Deltagare

Självklart är jag med på årsmötet – finns inget som kan avhålla mig från att träffa alla vildar i denna illustra förening. Ska besiktiga bussen på väg upp till Skattkärr – hoppas dom är hyggliga i Vänersborg.
    Sant är att jag har varit utomlands – var en sväng i Egypten med dottern – satan vad varmt!

Vi ses på torsdag.

hejs/GB

Peo HBV 2
    Deltagare

Herreguud vad skönt!! :yes Nu kan jag sova om nätterna igen George!! :blink: Trodde du hade blivit uppäten av nå gamla mumier!! :suck1 Syns snart!! :beer :lipa :tummarupp

*George
    Deltagare

Nu var det ju inte jag som skulle va rädd för mumierna där nere i värmen – det var nog snarare tvärtom :yes
    Däremot kan man ju bli lite skrämd av badmodet :wub: snacka om att den lilla delen av bikinin som en del tjejer bär har blivit väldigt nära sytråd i storlek. <!–emo&:P–>:P

Men det är väl det som kallas gubbsjuka tror jag – ögonen sitter iaf kvar i huvet!

hejs/GB

intendit
    Medlem

GE
    III
    ORG, Det är inte förbjudet att “ÖGONBRYNA” :yes :beer :censur
    UGH! UGH!

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.