Hem Forum HBV Medlem Presentation Presentation

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

Maken försökte övertala mig om att detta med “bussgener” var ärftligt i hans familj. Både hans far och kusiner kör och hade kört buss och lastbilar.
    Men jag var nöjd med vår husvagn och de turer vi gjorde med den….
    Efter några års innötande i mitt huvud så började även jag att titta efter lämpliga objekt, men eftersom vi hade köpt hus, fått 2 barn så tänkte vi att vi väntar med buss och köper en begagnad husvagn istället. Detta var för ca 2år sedan då begagnade husvagnar var “högvilt” i den prisklassen vi tittade på.
    Men jag hittade en annons på blocket skriven av en tjej (som ville sälja) till mig (en tjej som ville köpa). Beslutade efter ett samtal att vi åker och tittar på objektet. Maken var inte lika imponerad eftersom det inte ens fanns bild på “skrotet”.
    Sedan går berättelserna i sär – hur som helst så på hemvägen så bestämde jag mig för att VI SKULLE KÖPA BUSS… – “det visste jag väl” var säljarens kommentar.
    Vilka är vi då – jo maken Rolf 46år arbetar med försäkringar på handelsbanken – en av deras få tjänstemän som brukar komma med solkiga naglar…. Jag heter Eva och arbetar på Barnens Hus i Sundbyberg (på kontoret), är 44år. Vi har 2 barn som är 7 och 5 (och 1/2 om man frågar barnen – då båda fyller år i sommar). De heter Axel och Alice.
    Vi trivs väldigt bra med vår buss och åker kors och tvärs på semestrarna (till barnens stora förtjusning).
    Vi drömmer om en buss som vi även kan använda på vintern – men kommer tid kommer råd….

Vi hoppas att vi syns IRL på någon av träffarna framöver – tyvärr kan vi inte komma i helgen.
    Ha en skön Valborg – önskar familjen Byström

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Jag och min familj får önska er välkomna till denna förening . Hoppas att vi möts ute på vägarna .

Peo HBV 2
    Deltagare

Välkomna Rolf & Eva :yes Kul med fler antusiaster i klubben <!–emo&:P–>:P Hoppas vi syns snart :drink1 Mvh Peo & Annelie

Ewa HBV11
    Deltagare

Välkomna till oss säger jag lite snabbt.
    Nu ska vi bära ner vår packning för nu far vi till Värmland.

Vi syns nog snart <!–emo&;)–>;)

Charsten HBV 21
    Deltagare

Välkommen säger vi oxå, vi ses!

Charsten & Anki!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.