Hem Forum Diverse Skoj Träffar & evenemang Pubkväll/Hamnfest Ö-vik

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Nu är datumet för denna begivenhet spikad, det blir helgen 14-15 okt. vi ställer oss nere vid hamnen med bussarna och sedan går vi på lokal.
    Ingen behöver anmäla sig men det kan vara kul att veta vilka som kommer.
    :yes :yes :beer :drink1 :beer :yes :yes

DU!
    Försök att va i ett sånt skick att du kan se vilka som kommit! <!–emo&;)–>;) <!–emo&:P–>:P :lipa :lipa <!–emo&:D–>:D <!–emo&:D–>:D :peace

Peo HBV 2
    Deltagare

Lugn Carsten <!–emo&:P–>:P Jag kan berätta annars :blink: tror jag B) Jag kommer om inget nytt oförutsett inträffar :party6

Svea HBV77
    Deltagare

Om vi kan så kommer vi oxå <!–emo&:)–>:)
    Men risken finns att vi fuskar eftersom Svea inte e riktigt frisk <!–emo&:(–>:(
    Ju kallare det är desto större risk att hon kolar <!–emo&:???:–>:unsure:
    Fick Busster några nya friska delar? Långkalsonger o sånt….

//Sussie

Charsten HBV 21
    Deltagare

Bord är beställt på O´Lerayes Kl.19:00 det är väl lämpligt att träffas vid hamnen vid 16-18 tiden. :beer

Peo HBV 2
    Deltagare

Det har kommit lite emellan så jag har inte hämtat varken kallingar eller vantar åt busster, <!–emo&:(–>:( men det finns ju fler dagar eller veckor :vink

*George
    Deltagare

Känns som om man måste komma upp till Ö-vik och styra upp verksamheten en stund <!–emo&:D–>:D . Får ta mig en resa upp och besöka mina kunder på Hägglunds för att se att ni verkligen sköter pub-verksamheten där uppe efter kusten. Senast jag var uppe så hade man behagat stänga allt utom O´learys!

hejs/GB

Charsten HBV 21
    Deltagare

Du är välkommen, det finns plats för dig oxå. :vink

Svea HBV77
    Deltagare

Tack alla för en trevlig kväll ute på lokal och efterföljande nattsnack i Anneli o Peos buss. Lite synd om Anneli som fick ha storstädning morgonen efter.
    Men det syntes att vi haft roligt i alla fall.

Kramar på er.

//Sussie o Åke

Charsten HBV 21
    Deltagare

Håller med föregående talare, det var mycket trevligt och gott med ett glas “mjölk” så där på nattkröken.

Charsten & Anki! :yes

Peo HBV 2
    Deltagare

Jag har aldrig varit med om att ha fest och göra av med så mycket mjölk i hela mitt liv :huh: Tur att Rickard hade en ko med sig! :lipa Det var jättetrevligt. Vi behövde inte köra värmen på hela natten :tummarupp

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.