Hem Forum HBV Medlem Foton Rapport från årsmöte och träff

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Författare

Hallå i Skattkärr!!!
    Vad pysslar ni med för trevligheter :drink1–>:drink1 :beer :party3 när ni inte har tid att lägga in foton från träffen till glädje/avund för oss stackare som inte kunde komma :? :?

Ewa HBV11
    Deltagare

Jag kan rapportera att Tomiii trodde han skulle få vara ensam å diska.
    Nää, han måste ju ha sällskap av oss andra nattugglor.
    Ser ut som att Tomiii vill säga något??
    Nån som kan ge förslag på pratbubbla <!–emo&:P–>:P

QUOTE (Ewa HBV11 @ 1 May 2006, 21:53 )
    Jag kan rapportera att Tomiii trodde han skulle få vara ensam å diska.
    Nää, han måste ju ha sällskap av oss andra nattugglor.
    Ser ut som att Tomiii vill säga något??
    Nån som kan ge förslag på pratbubbla <!–emo&:P–>:P

” VADDÅ?? Jag lik Bosse Ringholm???”
    Ewa HBV11
    Deltagare

Tomas ville gärna visa oss sina Ikeaglas :dansa1

*George
    Deltagare

Jag kan förstå att det inte blev så mycket bilder tagna med den maltkonsumtionen <!–emo&:P–>:P

Men när jag nu inte kunde vara där så kan ni väl låta mig få se och höra vad jag missade <!–emo&:?–>:?

hejs/GB

*Tommi
    Deltagare

Ville bara tacka vårat värdpar för en trevlig tillställning.

:party6

Tänk såfort vi grabbar inte gör något hemma gnälls det, och ska man sen göra en insatts så häcklas det. :suck1
    Vi har det inte lätt grabbar !!
    Men vi kan köra buss :tummarupp

MarieHBV91
    Deltagare

<!–emo&:(–>:( Jaha , tänk så synd det är om er män!! Vi kanske inte skulle behöva häckla er ,om ni nån gång gjorde nåt, utan att vi behövde säga till flera ggr. Det är ju faktiskt så ,min gode man, att vi kvinnor kan faktiskt göra det ni kan, o ni kan göra allt vi kan, förutom föda barn. O skulle ni göra det ,skulle det nog bara bli en unge i varje fam. Ni är ju lite sjåpiga. Men du kan väl vara lycklig då ,som åtminstone ,kan köra buss!! <!–emo&:D–>:D Vill ochså passa på att tacka alla som var rara o trevliga mot oss,uppe i Skattkärr,tyckte det var kul! Fast den där sola i Karlstad,den lyste med sin frånvaro! Ber om ursäkt att ni inte fick träffa han med papiljotterna! Men han var hemma o vaktade resten av familjen. Men han hälsar o tackar för all uppmärksamhet. :vink Hoppas att alla kom hem utan missöden på vägen. Tack till Tommy för hjälpen med värmen,tack Torgny för elementet,det blev varmt o gott! O Maggan som kör som en hel KVINNA! Lugnt o mjukt rattade hon bussen. :hat Ha det bra alla!! Njut av solen nu när den äntligen är här!! O du Tommi!! Om du visste vilka rara o goa fruar ni män skulle få ,om ni bara lärde er hur vi fungerar! Det är INTE en karate spark i arslet vi vill ha. :kram

Peo HBV 2
    Deltagare

Box Punch Klinch :yes

intendit
    Medlem

Eller : Jäss-boxållrajt !
    :wacko: :lol:

Ewa HBV11
    Deltagare

Vi var uppdelade i grupper i år vid brasan.
    Här är de som inte gillar blåst :photo

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Nej Marie, jag förstår att du inte vill ha en spark där bak.
    Men vad vill ni :hexa ha då?
    En sparkstötting kanske? Nähä inte det heller.
    Berätta för oss alla män som inte vet- vad vill ni ha förutom en öm omvårdande man. :wub:

Há Dé Gôtt
    Torgny

Peo HBV 2
    Deltagare

Min fru vill ha både värme och ömhet så jag brukar dänga henne i elementet ibland! :lipa :dansa1

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Var det ränderna efter elementet som Annlie hade på ryggen?

husbussens
    Deltagare

Den där komentaren som Tommi HBV 83 skrev. MEN VI KAN KÖRA BUSS.
    Reagerade Maggan på. Vem är det som sitter bkom ratten här och vilka står på utsidan och inte fick åka med. :sad
    Tommy HBV 1

husbussens
    Deltagare

Och här sitter en del av dom som fick följa med på shopping turen och till Karlstadsmässan, med en kvinna bakom ratten.
    Tommy HBV 1

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.