Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel SCKRÄCKEN

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

SKRÄCKEN BESIKTAD :tummarupp
    Skräcken gickigenom besiktningen utan bekymmer det enda felet var ett litet litet hål i ramen fram. Men efter närmare titt så bestämde besiktningsman att det var nog ett litet litet mushål. :?
    Bromsar perfekt lyset perfekt ja allt var bra. Skräcken fick faktiskt beröm för att hon var i sådant bra skick. :vink

Skräckens Skyddsängel

Peo HBV 2
    Deltagare

Vad kostar en skyddsängel och vad drar dom om dagen :blink: En sådan skulle faktiskt behövas <!–emo&:P–>:P ihop med en kista guldpengar :tummarupp

husbussens
    Deltagare

Skräckens häxa lånar Tommys dator:

Tommy lurade mig och sa att besiktningen skulle bli den 22:a så igår gick jag ju och var skitnervös hela dagen.
    Har haft problem med datorn hemma som nästan segat ihop så min surfning har varit begränsad, annars hade jag ju sett detta.
    Ringde iaf på kvällen och undrade hur det gått.
    Trodde inte på berättelsen om protokollet förrän jag själv såg det när jag kom hit.
    Det har legat bredvid min huvudkudde i natt. :wub:

Det är härligt att vara i Karlstad.
    Förmiddagskaffet är jättegott <!–emo&:P–>:P

I kväll ska Maggan och Tommy få en rejäl :drink1

Peo HBV 2
    Deltagare

Tänk att det ska va så jävla svårt att låta bli att retas!!! mad.gif Här kommer folk med rena papper och talar om vilken fin grogg :drink1 dom har slagit upp :huh: Ni kan väl tänka lite på oss stackare som intelyckats få rent papper och som inte kan ta nån :drink1 för vi har inte åkt hemifrån än!! :sad Men snart är vi på G och då j–lar blir det kuligt!! :tummarupp Ses snart!! :blomma1 Kramar!! :kram

Torgny J HBV 66
    Deltagare

GRATTIS SKRÄCKENHÄXAN!!! :yes

On the road again (for another year) See you (somewhere). :drink1

Há Dé Gôtt :beer

Torgny

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.