Nu har vi gjort sista resan för säsongen och den första för året 2005……..ett nyårsfirande i bussen. Nu skall det börja att rivas och byggas om lite inne i bussen och förhoppningsvis få det som inte blivit färdigt….. färdigt! Om allt går som vi planerat skall damen få sina yttre sidor uppfräschade oxå och en ny lack ja lack föresten……..det blir rollern igen, vi rollade ju “Fimpen” oxå med bra resultat, jag har sett sprutade fordon med sämre yta än vad det blev när vi rollade förra bussen.
Jo jag har hittat en kille i Sundsvall som har 4 st snurrstolar + ett groggbord, dom är röda men nu har vi bestämt att eftersom vi bygger om dinetten och måste göra nya dynor dit så byter vi till röd inredning…… damen skall ju få ny makeup oxå som blir i nån vit och röd färg, du har väl sett min ide på annat ställe här i forumet.
Nej George, inget danskt påbrå…….vad jag vet i alla fall
Och visst skall du få se resultat …. hoppas jag, allt kan ju hända men jag har börjat lite i alla fall…… du har väl inte sett Hjulia ännu så vad jag än kommer med blir det väl nytt för dig…..
ja,ja….den som lever får se men jag skall göra allt för att få det utvändiga klart i vinter.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.