Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Sista och första resan.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Nu har vi gjort sista resan för säsongen och den första för året 2005……..ett nyårsfirande i bussen.
    Nu skall det börja att rivas och byggas om lite inne i bussen och förhoppningsvis få det som inte blivit färdigt….. färdigt!
    Om allt går som vi planerat skall damen få sina yttre sidor uppfräschade oxå och en ny lack :blink: ja lack föresten……..det blir rollern igen, vi rollade ju “Fimpen” oxå med bra resultat, jag har sett sprutade fordon med sämre yta än vad det blev när vi rollade förra bussen.

:yes

Ewa HBV11
    Deltagare

Hur gick det med fåtöljerna?
    Hittade du några andra som passade?
    E ju nyfiken ju.. :smile19

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jo jag har hittat en kille i Sundsvall som har 4 st snurrstolar + ett groggbord, dom är röda men nu har vi bestämt att eftersom vi bygger om dinetten och måste göra nya dynor dit så byter vi till röd inredning…… :wub: damen skall ju få ny makeup oxå som blir i nån vit och röd färg, du har väl sett min ide på annat ställe här i forumet. :mus

Ewa HBV11
    Deltagare

Vitt och rött blir ju jättefint.
    Tänk vad lite färg kan göra mycket. :vink

*George
    Deltagare

Har Du danskt påbrå i släkten – vi är röde å vite?

Det blir säkert jättesnyggt – ser fram mot att få se resultatet fram på vårkanten.

hejs/GB

Charsten HBV 21
    Deltagare

Nej George, inget danskt påbrå…….vad jag vet i alla fall :censur

Och visst skall du få se resultat …. hoppas jag, allt kan ju hända men jag har börjat lite i alla fall…… du har väl inte sett Hjulia ännu så vad jag än kommer med blir det väl nytt för dig….. :beer

ja,ja….den som lever får se men jag skall göra allt för att få det utvändiga klart i vinter. :tummarupp

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.