Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Små öppningbara sidofönster?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Hej alla glada!! :yes
    :type Jag har en efterlysnig. Jag planerar att sätta in små öppningbara fönster med myggnät och rullgardin längs långsidorna i sovrumsdelen som är längst bak. Längden ca:80 cm och höjden ca:25 cm.
    Vi var med på träffen i Backa loge och träffade mycket trevliga busstokar :lipa
    Tack för det trevliga bemötandet när vi kom som nyblivna medlemmar.

Åter till fönsterproblematiken:
    Jag pratade med många på träffen men har lite svårt att komma ihåg alla nya namn, men om jag inte minns fel pratade jag med Britt- Marie HBV 80 om deras fönster och jag skulle återkomma eftersom Stig inte var där.
    Sen glömdes det bort :suck1 :( (Tiden går fort när man har roligt, eller hur).

Så om Stig eller någon annan vet var vi kan köpa dessa fönster vore vi tacksamma :puss

MVH HBV115 Rolle/Eva/((Rhea+Keeva)Varghundarna)

*George
    Deltagare

Om Du inte vill ha billigt skräp av plast som man sätter in i husvagnar så rekommenderar jag Dig att ta kontakt med Bisk AB i Uddevalla. http://www.bisk.se 0522-88399
    De importerar isolerrutor med metallram, öppningsbara, myggnät och rullgardinskassett till rimlig kostnad direkt från USA. Samma sort som sätts in i stora amerikanska Motorhomes. Jag köpte två stora 80×120 cm och de kostade ca 7.000:- för bägge.

hejs/GB

intendit
    Medlem

Tack för tipset George :tummarupp
    Skall genast gå in på deras hemsida och kolla

svejs/Rolle

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.