Hem › Forum › HBV Medlem › Bara inom HBV › Snart årsmøte
- Detta ämne har 7 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 15 år, 4 månader sedan av
HBV 159 Håkan.
-
FörfattareInlägg
-
29-04-2009 kl. 06:35 #1971
Tor HBV 161
DeltagareJa da nærmer det seg veldig. Vanntanken er fylt, lokalt øl innkjøpt
og sengen beddad. I dag er det rep. av frossen vannlås , de siste innkjøp og litt rydding som gjenstår. Bente jobber fra 1500 til 2230 så vi har dagen på oss. Avreise i morgen ca.0900, da skulle vi være fremme ved 1600 tiden. Så alle sammen, kjør forsiktig, vi ser frem til å møte dere alle…Hilsen to som ser frem en en ukes ferie hos broderfolket
Bente og Tor
29-04-2009 kl. 19:36 #11615Svea HBV77
DeltagareJa nu är det snart dax för avresa. Svea har fått nytt bränslefilter och medel i tanken mot “algblommning”. Vissa de har blommor i sitt hår…
svea har det i tanken.
Annars så är sängen bäddad, kylen fylld, toan tömd och lediga är vi så jag tror vi åker redan nu
//Sussie
05-04-2010 kl. 12:59 #12936husbussens
DeltagareHej på er.
Denna länk är väl aktuell minst en gång per år?
Nu stundar snart mötet i Kungsgården och vad vi kan se så blir det ett toppenställe.
Det kommer att bli svårt att slå Mats & Sonjas årsmöten i Rättvik.
Men var plats har sin charm.
Kalle & Mona som är ansvariga har ju full uppbackning från Sussy & Åke samt Tobben & Mia och vi andra hjälper ju till när vi är på plats.
Sist jag prata med kalle så höll han på att skotta ut snöhögarna för att påskynda vårens annkomst där uppe. Så vi får hoppas på att vädret står oss bi och snön är borta och marken torr och samtidigt ett strålande solsken under helgen.
Planera in resandet redan nu och anmäl er till träffen.
Tommy HBV 106-04-2010 kl. 06:29 #12942Svea HBV77
DeltagareHalloj på er.
Gör nu som Tommy uppmanat och anmäl er
I dagsläget är det 15 st anmälda men nog borde vi väl vara några fler??
Tiden går fort och sista anmälningsdag är den 24 april, så varför vänta till sista dagen?
Det är ett väldigt trevligt ställe och vi har möjlighet att vara inomhus hela tiden om nu vädret inte är på vår sida. Vackra promenadvägar runt omkring, och vi står på inhägnat område.Ha det gott.
//Sussie
10-04-2010 kl. 14:13 #12150Ewa HBV11
DeltagareJag ska göra mitt bästa för att kunna komma iväg.
Var ut till Rosersberg i går för att kika till Skräcken och hon såg väl ganska kry ut.
Det har regnat in på några ställen men det var iaf inte ett spår efter nån rådis.19-04-2010 kl. 18:28 #13039Ewa HBV11
DeltagareHur går det med anmälningarna?
Ser lovande ut för Skräcken.
Ska bara vänta in en måltidsanmälan till innan jag anmäler mig.Ev kommer en 12-årig pöjk följa med.
Kan det tänkas komma fler i hans ålder?22-04-2010 kl. 07:01 #13052Svea HBV77
DeltagareNu är det inte många dagar kvar.
Så nu börjar man få ihop sina pinaler. Kläderna är tvättade o packade, bussen städad, saknas väl lite dryck o mat men annars så är vi redo.Ni som ännu inte anmält er, SNABBA PÅ NU.
//Sussie
28-04-2011 kl. 11:42 #13701HBV 159 Håkan
DeltagareHEJ Vänner!
Packad, Tankad, Klar för avfärd!
159an snart på väg….Mot ett soligt
trevligt årsmöte i Sunne!
Ta er en bra helg!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.