Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel SNÖ I MASSOR!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Nu har det spårat ur aldeles för han som släpper ner snön…..43 cm från KL 08:00
    till 18:45 shockkk!.gif :suck1 :suck1

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Han där uppe kollade kanske midjemåttet när du vilade framför tvn under OS . Och ger igen nu <!–emo&:D–>:D

*George
    Deltagare

Du är tålmodig Du Charsten – här nere på Bästkusten har vi fått några centimeter snö och jag är vansinnig! Sån’t där jävla lappmögel vill vi ju att det faller norr om Gävle.

hejs/GB

Peo HBV 2
    Deltagare

FY F..n!!! mad.gif Nu får det väl ge sig!! Jobbade till 24.00 i går och det snöade sedan 11.00 på förm. Det snöade mellan Skuleberget och Saluböle och ALLT kom här. Trafik kaos i Skulebackarna, Bjästabacken och Tävrabacken! Men inte ett ljud på radion om det! Tur att man har comradio i bilen. Efter att ha stått ute och kört betong i full snöstorm så är jag nu rätt förkyld och har ingen lust att gå ut och ta rätt på skiten!! VÅÅÅÅÅÅÅRRRRR!!!!! Tack.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hej o hå…….traktorn har som tur är varit här både i gårkväll och idag så nu kommer vi ut från gården igen, men bussen är helt insnöad igen, förra veckan tog jag bort all snö från taket på den och nu ser den ut som en dubbeldäckare igen :suck1
    Bifogar en bild som det ser ut på gården just nu.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.