Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › sommar
- Detta ämne har 20 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 6 månader sedan av
Martti o Marianne HBV 274.
-
FörfattareInlägg
-
03-02-2013 kl. 17:34 #15675
Martti o Marianne HBV 274
Deltagare[attachmentid=1709]
Ja det är en jätte fin ställplats ” fricamping” men det finns en vandringsled i närheten.Jag å frugan brukar vara där varje sommar…fast tyvärr så brukar man få städa upp där när man kommer
” border=”0″ alt=”sad.gif” />Sjön Raslången i närheten stor skog och vandra runt i. Sen är det inte allt för långt till Harasjömåla om man år sugen på lite regnbågsforells fiske.
CITAT(Hasse HBV 253 @ 3 Feb 2013, 17:42 ) [snapback]15789[/snapback]
Gott gott!Verkar vara en fin plats att stå på

Ja fast brukar inte stå så nära sjön i vanliga fall men just då när jag och frugan var där så var det tomt på folk där brukar hålla till på gräsplätten..( Se nästa bild som har jag lagt in ) Synd och blockare sjöutsikten för andra med en stor buss
” border=”0″ alt=”haee.gif” />
04-02-2013 kl. 10:18 #15680Hasse HBV 253
DeltagareJa vad säger man…fina fisken
Och det där med att städa efter andra är ju något som följer med ens utevistelser, går nästan ingenstans utan plastpåse att stoppa skräp i. Undrar stillsamt om det kan vara effekterna av en lång tids förvärv inom renhållningen
” border=”0″ alt=”haee.gif” />
Kan man ta upp det som arbetsskada tro??
04-02-2013 kl. 16:33 #15682Martti o Marianne HBV 274
Deltagarehahah du kan ju testa å ta upp det som arbetskada…går det så går det…nämen det är rätt trist att plocka upp efter andra…
05-02-2013 kl. 07:30 #15684Hasse HBV 253
DeltagareOm man tänker på hur fint det blir efteråt så blir det mycket roligare Martti
05-02-2013 kl. 17:40 #15687Lars och Elisabet HBV 251
DeltagareMartti o Marianne HBV 274 wrote on 3 Feb 2013, 14:28:Har nog drabats av “forumsjuka” har märkt att jag loggar in här flera gånger/dag
finns det något botmedel mot det??/quote]
Njae, tyder snarare på nån form av brist på buss-liv!
Men snart är det dags att fylla kylen, vattentanken och diesel…. och dra iväg mot horisonteneller dit näsan pekar
08-02-2013 kl. 17:00 #15712Martti o Marianne HBV 274
DeltagareIdag är jag mig inte likt…halka runt i landsbygden med sopbilen..5 gånger höll det på att gå åt skogen eller hur man nu skall säga “än slank man hit å än slank man dit å rätt som det var så var man i diket..”
Men nåja nu är allt toppen kommer hem å finner HBV:s super snygga dekal i posten
Nu så sitter man här med lite öl å lugnar ner sina nerver en smula härligt…men ensak var inte så härligt var nere i bussen igår så tyvärr så har taket läckt in lite har funderingar på att köra upp lite värme i den i helgen och ta en resa till Biltema å köpa lite presseningar som jag skall täcka över taket med…..måtte det bli vår å sommmar snart!!

-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.