Nu har vi renoverat insprutarna på Busster och skall montera dom i helgen. Har också lånat en komp. mätare från jobbet så man kan få lite status på motorn, hoppas det inte är allt för dåligt.
Om det skulle vara så att det är dålig komp på någon cylinder, pumpa i lite motorolja (5-6 pump på oljekannan) i cylindern och kolla igen. <!–emo&–> Får du bättre komp då så är det ringarna som är dåliga, blir det ingen skillnad så är det ventilerna. <!–emo&–> Eller så skvätter du i lite motorolja i varje cylindrarna innan du tar komp provet. <!–emo&–> Så blir du gladare <!–emo&–> och Busster kommer att gå som en dröm i framtiden, Tron gör nästan allt. <!–emo&–>
Tyvärr måste jag montera insprutarna och köra motorn varm innan jag kan ta provet <!–emo&–> Den gjorde inte många kilos utslag på ettan när jag provade Kallt ere oxå
Det gick åt Mätaren funkar inte så nu har jag monterat spridarna ändå <!–emo&??:–> Men batteriet var inte så bra laddat så i eftermiddag gör vi ett försök att starta upp igen <!–emo&–> <!–emo&??:–>
Idag provade jag att veva igång Busster! Den drog igång som en blixt Fy tusan vad glad man blir Nu kan man snart dra iväg, bara snödrivan vill smälta framför bussen <!–emo&–>