Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Tack för hjälpen

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Bussen är såld, :D Jag vill tacka Karl-Albin Suzy och Åke mm för hjälpen, Jag ska köpa en färdig buss som jag kan bo i och eventuelt ha en hyres lägenhet, Jag är en ofrivillig sjukpansjonär som inte klarar av att bo i villa och stirra på väggarna och undrar om livet ska ta slut nu? Jag är 43 och har biopolär sjukdom som är obotlig men jag fungerar bra med medicin och har lärt mig att lysna på minna medmäniskor, Min far tog sitt liv när jag fick diagnosen och min mor blev min och minna barns fiende då hon såg oss som orsak till det som hänt, Min bror är chäf för ett större företag och han kämpar för att inte bli avslöjad med att ha far och bror som biopulära, Min övriga släkt är 5 syskon till min far och deras barn dom har tagit avstånd från mig och lever som anonyma nära grannar nu mer, Ja ni hör vad jag har i ryggsäken men jag ska inte sluta som gubben jag ska leva och må bra utan att minna barn ska lida för vad deras far är.Oj det där blev djupt, :wacko: Men jag är av naturen sådan att jag vill lägga alla korten på bordet, Det är då man kan hitta dom där riktiga vänerna :) Buss på er. ;)

Svea HBV77
    Deltagare

Hej Tomas.
    Det var en tragisk beskrivning av hur livet kan fara fram <!–emo&:(–>:( Men jag tycker du gör rätt i att inte upphöra med att vara DU. Livet har många överraskningar i beredskap åt oss och när man minst anar det så vänder allt.
    I denna församling av busstokiga människor kommer du att finna många vänner. För igentligen är det så lite vi behöver för att överleva, mat, husrum och vänner. Och det bästa av allt, vännerna är “gratis” <!–emo&:D–>:D
    Men vad bra att du fick bussen såld. Hoppas det går fort med att få tag i en ny.
    För en oinvigd, vad är biopolär sjukdom?
    I alla fall så kan du komma förbi och få dej en kopp java när helst du har vägarna förbi. Vår dörr är alltid öppen.

//Sussie

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Oj Oj. Och jag som skrev och beklagade mig för min lumbago.
    Skaffa en ny buss Tomas och kom till något möte/träff.

Buss på dig Tomas C.

Há Dé Gôtt
    Torgny

intendit
    Medlem

Tackar för stödet <!–emo&:)–>:) Jag fick ett ja från Banken i dag :yes Så jag slängde mig på luren och ringde Forsberis fritids Center så nu är Volvon bokad <!–emo&:P–>:P Jag ska åka och titta i nästa vecka dom skulle på någon husbils mässa i Tyskland så jag kunde inte komma i dag mad.gif Jag ska ta med mig en exprt som kan och vet vad det är jag funderar på att köpa men dom är inte så lätta att hitta jag känner två men alla jobbar ju men det ska nog funka om jag inte är för ivrig :huh: Forsberg lämnar garanti på hela bussen och jag får köpa den för 300 tusen det är en 1974 men allt är nytt o bytt och det ska vara bra gregor rakt i genom, ja vi får väll se <!–emo&:D–>:D

crille HBV 95
    Deltagare

HEj .
    Ja kollade på den på nätet och den verkar ha ALLT och dom begärde från början 465.000 tror jag så om det är i gott skick gör du nog en bra affär.
    Lycka till

intendit
    Medlem

Nu blev jag ju ännu sugnare <!–emo&:)–>:) Går det att lägga in bilder här? Jag får bara in bildens platts i min burk. :smocka

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Hej Tomas.
    Jag var och kollade bussen i Påskas. Maskinellt verkar den vara helt OK. Spis, Kyl o frys, markis mm är dock från 1974 vad jag förstår. Försök få Forsbergs att sätta in en ny kyl o frys. Gas 12 v 230 v ska det vara och lika stor som den som sitter i nu. Bjud dem 10.000 för den nya kylen o frysen monterad och klar. Bussen har stått länge hos Forsbergs nu så de är nog angelägna att bli av med den.

Lycka till med buss och affär.

Há Dé Gôtt
    Torgny

intendit
    Medlem

:huh: Snälla nån ,vad är det för en ryslig släkt du har ?mad.gif Vad i jisse namn har du för sjukdom som gör att de bär sej åt så?? Undrar just om det inte är dom som inte mår riktigt bra?? Stå på dej! Du måste finnas kvar för dina barn, Kramar till dej!! :kram

Lennart HBV89
    Deltagare

Lycka till med bussköpet!
    Låt inga oförstående släktingar trycka ner dig. Det grymma nöjet skall du ej låta dem få. Tänk på att även den mörkaste natt har en gryning. :tummarupp
    Jag (Lennart) har tagit avstånd från vissa ofårstående och avundsjuka släktingar. mad.gif

Lycka till med framtiden! Hoppas vi får träffas någon gång. :yes

Kramar :kram från oss

Eva & Lennart :vink

intendit
    Medlem

Skratt <!–emo&:P–>:P , Sjukdomen jag har heter “ManoDepresiv” jag mår och är frisk nu och det kommer jag att vara om jag sköter medicin Litsium och lever ett harmoniskt liv, Det som kneckte min far var det att han lidit av sjukdomen sedan han varit ung och nu fört den vidare, jag har det bra tack vare att jag är öppen och kan prata om det, Det kunde inte han, Om ni är intreseradde så titta på en film som heter Mr Jons Med Richard Ger, Jag tycker att den är skit bra för den är väldigt realistiskt, Det där med kylskåp ska jag kolla upp tack för att ni finns :wub:

intendit
    Medlem

Torgny Nr 66 Kan du ringa mig 0171 443295 0705323297 <!–emo&:)–>:)

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.