Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Takk for iår !

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Reidar HBV 40
    Deltagare

Hilser til alle HBV’ere vi har truffet i sommer,samt alle de vi ikke traff.Det blir nye treff neste sommer hvor vi kan møte enda flere nye medlemmer.Ha det godt alle sammen.Nå drar vi til Spania for å høste inn appelsinene…….. :vink :vink :yes

Ha de Gött i sommarvärmen (den är väl kvar en stund) och välkommen hem till våren! :vink

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej hopp och ha en trevlig vistelse i Spanien.
    Är bra sugen på att komma och ta en fika nån dag :kaffe
    Kanske hjälpa till med apelsinerna oxå B)

Reidar HBV 40
    Deltagare

Det er kun 3760 km å kjøre <!–emo&:???:–>:unsure: .Da svinger du til høyre 3 ganger.Vi har kaffen klar med noe attåt :drink1 . :party6

intendit
    Medlem

God tur nedover, gleder oss til å treffe dere neste år :beer

Kos dere med appelsinene , så tar vi oss av vinteren med snøfresing, kjettinger av/på, slaps og utforkjøringer :yes

Vi sees med vårblomstene! :blomma2

Charsten HBV 21
    Deltagare

Ha en skön vinter och ta en kall öl åt mig någon dag, vi har lagt in er på GPS:en så vi hittar nog om vi skulle råka komma iväg söderut.
    Hälsa Wenke!

Hälsningar Charsten & Anki! :drink1

Reidar HBV 40
    Deltagare

Nå er vi i varmen(22′ NÅ) Det tok litt tid å bli koblet opp til nettet igjen. :type Vi hadde en fin tur nedover med tilhenger full av ørret,både selvfisket-og rakørret fra Valdres :fiska Det skal bli noe framover mot jul :yes Her nede er det over 25′ på dagene,og nettene 17-18′.Håper ikke det er for ille hos dere. B) Ha en fin tid fram mot julestria.Vi er turister på heltid :drink1 :beer Hilsen Pegasus-mannskapet i Coin. :vink

Hoppas ni har det svettigt i värmen! Själv har jag varit ute och slirat med släpkärra efter bilen och sommardäck runtom på den första snön… :huh: :huh:

Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Här har det varit skapligt kallt på morgnarna -4-6 grader med en “härligfrosthalka som följd” Såg härrom morgonen någon som inte hade huvet med sig utan provade att göra en fin pirruett halv fyra på morgonen i en kurva som alltid ligger skuggan . På vissa ställen måste nästan halva året gå i halkig vinter fart om man inte skal besöka planteringen som är orsaken till den . Själv glömde jag bort mig när jag fick min andra son den 13/4 på UAS. Det var varmt och gott vid halv fem tiden på morgonen när jag skulle herm för att rasta hundarna . Sen skulle jagtt fara upp till Lena och den lille . Men jag gjorde en redig runda men lyckades hålla mig kvar . Man går inte gärna med hundarna där nu har sett fler som har slagit på röven där när de går på nersidan av väggen (doseringen ). Själva har nästan hela familjen börjat snörvla redigt . Har tagit mig en redig Wiskey i hopp om att det ska rensa näsa och hals . Om inte annat så kanske man har roligare efteråt <!–emo&:D–>:D

Hoppas att ni andra ärade medlemmar slipper att bli snörvliga och kan ta ett glas utan recept :beer

Ps De har varnats för “Lappmögel” under helgen här .
    Jag som inte har fått alla landen vända än . Har lökbädden kvar . Den som ska vara färdig först . Miss i arbets planeringen nu igen ! :huh: <!–emo&:D–>:D

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.