Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Tillbaka i Sverige
- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 1 månad sedan av
husbussens.
-
FörfattareInlägg
-
14-07-2005 kl. 13:40 #626
husbussens
DeltagareHej alla glada Vänner.
Nu har vi återvänt till Sverige efter en tur från Höljes och till Norge och Lofoten. Vädret var inte som ni har haft det, utan vi hade ca 15 grader, Webaston fick gå varge natt, Vi som gorde Lofoten Var Indianen och vi. Folke och Gunnel Yverås föredrog att stanna på fastlandet men vi stråla samman senare vid Rixgränsen.
Nu sitter vi i Piteå hos Göte och Astrid och laddar upp inför HBV träffen hos Anneli och Peo.
Hälsningar Tommy och Maggis15-07-2005 kl. 07:26 #4840Reidar HBV 40
DeltagareHallo Karlsson’s <!–emo&
??:–>
.Fint at dere er tilbake i Sverige.Det merkes at temperaturen synker.
Ha en trevlig helg hos PO.God tur hjemover
16-07-2005 kl. 21:00 #4846intendit
MedlemHa det så kul hos Peo, alla ni som är där just nu
( själv sitter jag på jobbet nu…)
Å ha det kul alla andra också förståss
Hoppas för egen det att komma ut lite mer nu till sensommaren och hösten efter att ha blivit “strandsatt” här hemma efter att hunden blev sjuk och veterinär-räkningarna tömde allt vad kul-kassa hette
Men det positiva är ju att jycken är bra nu och att bussen i alla fall gått igenom besiktningen utan anmärkning än en gång
17-07-2005 kl. 09:21 #4847Ewa HBV11
DeltagareBåde glatt och trist alltså.
Grattis till besiktningen
och vad skönt att hunden blev frisk igen
Veterinärkostnader kan väl bli rätt så höga även om djuret är försäkrat.
Pepper pepper ta i … så har mina katter hållit sig friska genom åren.
Kan inte räkna alla jag haft sen 1982. Men 7 vuxna + 16 ungar (två har vi kvar) + alla katter jag tagit hand om och hittat nya hem till, det är ett antal.
Tror jag varit inne akut 4-5 ggr. Dyrast var Mysan när hon blev påkörd och fick sova över på praktiken.
18-07-2005 kl. 14:44 #4848husbussens
DeltagareNu är vi Hemma i Karlstad. Vi stannade över i Falun hos Kaj och Marika. Då upptäcker man vad det är mörkt ute här nere, Undrar hur det blir i kväll. Vi ska anskaffa lite Vitt vin och räkor och njuta i Grillstugan, ( det går att äta i stugan utan att grilla ) för nu är Lofoten trippen slut även Höljes, Rally Krossen och inte minst HBV träffen hos Anneli och Peo. Det var en toppen träff och kul att träffa nya medlemmar.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.