Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Travsport

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Bengt HBV 308
    Deltagare

Hej!
    Hur många av Er är intresserade av trav?
    Personligen så tycker jag att det är intressant. Är inte, på något vis, proffsspelare. Kanske blir nån hundring i veckan.
    Vem som vinner förstår ni säkert…..
    Fick en ide. De flesta av våra travovaler har ju, som bekant, ganska stora parkeringar. Oftast utanför banan men dock i närheten.
    Det finns ju ett antal banor i vårt avlånga land. Själv har jag ca 5 km. till Mantorpstravet.
    Vore inte det lämpligt för att göra spontanträffar på?
    Själv så skulle jag nog tänka mig en inbjudan till en sådan träff.
    Vad tycker Ni? :?” border=”0″ alt=”haee.gif” />
    Vem vet, vi kanske sitter en vacker dag och räknar pengar.
    Bengt HBV 308

husbussens
    Deltagare

Hej Bengt.
    Bra ide. Jag är själv inte någon spelare men åker gärna på något sådant i gladavänners lag. Bara tiden finns. Och vist har jag offrat några hudringar på någon kuse som kommit i mål alla fall.
    Jag vet en eller två HBV are som bor uppe i Högbränna som är riktiga fanatiker. Spelar inte bara tittar.
    Jobba på iden och få till nåt
    Tommy HBV 1

Bra idé!
    Kör hårt!

Svea HBV77
    Deltagare

Låter som en kul ide. Själv satsar jag bara pengar på den häst som skiter innan den ska lubba, för det vet ju alla hur svårt det är att springa när man är skitnödig :hmm:

//Sussie

Bengt HBV 308
    Deltagare

CITAT(Svea HBV77 @ 27 Nov 2013, 21:46 ) [snapback]16987[/snapback]

Låter som en kul ide. Själv satsar jag bara pengar på den häst som skiter innan den ska lubba, för det vet ju alla hur svårt det är att springa när man är skitnödig :hmm:

//Sussie

Nää, det är ingen höjdare, ens om man får upp farten….

För att göra ett förtydligande ang travsporten, så vill jag gärna göra följande tillägg.
    Vi kanske enbart ska satsa på V 75, eftersom det är spritt över landet.
    Jag föreslår att när någon har en sån ide, som att åka på trav (V 75), så lägg ut en “blänkare”, så kanske vi kan träffas. Alltid är det någon ute och åker och passerar en travbana.
    MVH
    Bengt HBV 308

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.