Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Trevlig träff

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

:yes Tack skall ni ha för en mycket trevlig helg i Tällvattnet alla ni som var där, hoppas att ni kom hem i ordning. Vi får verkligen hoppas att det blir fler träffar där uppe och med ännu fler deltagare….. inte för att sju bussar och två personbilar är dåligt på något vis. :yes
    Tack från Charsten, Anki och Morriz HBV 21 :blomma2

Instämmer med Hjulia! :yes :yes
    Det var trevligt,kanonväder och bra musik! :tummarupp :tummarupp
    Det ska vi göra om!!! <!–emo&:D–>:D <!–emo&:D–>:D <!–emo&:D–>:D

Mats HBV 49
    Deltagare

Vi vill också tacka Åke & Sussi och alla ni andra som var där för en mycket trevlig helg i Tällvattnet det var hur fint som helst om man undantar blåsten och tempen men det rår vi tyvärr inte på .
    :photo Jag tog lite bilder men vet inte hur man gör för att få dom hit <!–emo&:?–>:?

Torleif HBV87
    Deltagare

Hej på er!

Det var verkligen trevligt att som nybörjare få träffa er allla glada och mer erfarna husbussvänner. Jag ser verkligen fram mot kommande träffar. Synd bara att säsongen är på väg att ta slut.
    Platsen var ju också förträffligt vald med tanke på att Per-Ove fick chans att övningsköra med Dafne på det nerlagda flygfältet. Trots detta riskfyllda uppdrag tog jag mig hem med fordonet helt intakt.
    Nästa gång hoppas jag att flera i familjen kan följa med. Kanske också ytterligare en eller flera husbussägare. Ansökningar om medlemsskap är på ingång.

Donna hälsar också till alla hundvännerna!

Torleif HBV87

Svea HBV77
    Deltagare

Tack alla underbara människor som dök upp.
    Verkligen roligt att vi blev så många trots att vädret inte var det bästa.
    Det känns verkligen trist att säsongen håller på att ta slut.
    Vid tillfälle ska jag sätta mej och plocka ihop lite bilder från träffen så att alla kan se vad trevligt vi hade :beer :rock :dansa :brasa
    Ha det så bra allesammans.

Sussie o Åke

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.