Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel tur med bussen

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

hej alla

Idag var man sig och tog en tur med bussen attan med att den inte är klar :(” border=”0″ alt=”sad.gif” /> ni må tro att jag längtar tillsdess :P” border=”0″ alt=”tongue.gif” /> men nåja går ju å sova i den om man vill men inte så bekvämt när man inte har inreddningen klar i den

Idag ville bussen gärna ryka lite svart å lite seg i uppförs backarna var den med nåja är väl nån spridare som behöver lite översyn har inte titta så noga på motorn i den bara bytt ett par slangar i den och remmar den ville gärna gnissla lite innan :D” border=”0″ alt=”biggrin.gif” />

Skall börja å lägga golvet i den nästa vecka :P” border=”0″ alt=”tongue.gif” /> sen börjar det bli dags att bygga inreddning och planera värmen i den. Just nu så har jag ingen värme alls, alla värmefläktar o dyl var bortplockat i den när jag köpte bussen…tyvärr

ha det gott i sommarvärmen :P” border=”0″ alt=”tongue.gif” />

Mvh

Martti

husbussens
    Deltagare

Hej.
    Vem behöver värme nu?
    27 grader och blåser som tur är.
    Jobba på och ut på vägen sommaren är tyvärr för kort.
    Tommy HBV 1

CITAT(Tommy HBV 1 @ 6 Jun 2011, 20:52 ) [snapback]13558[/snapback]

Hej.
    Vem behöver värme nu?
    27 grader och blåser som tur är.
    Jobba på och ut på vägen sommaren är tyvärr för kort.
    Tommy HBV 1

hej du ja vem behöver värme nu? men nåja rätt som det är så blir det kallare tider vare sig man vill det eller inte… :S förövrigt så har jag planer på nyttja bussen året runt.

mvh

Martti

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.