Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Typade bussar

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Om det nu är så som jag läst Tommy skrivit på ett annat forum att det blir näst intill omöjligt att rega om en buss till lastbil betyder det väl att lb-regade bussar blir hårdvaluta.
    Visst går det väl att ha dom som buss men dom flesta har nog bara lb-kort.
    Vi får väl hoppas att dom inte hittar på nåt mer hyss för oss som vill åka husbuss.
    Föresten är det någon som vet om dom kommer att ta bort skattefria fordon oxå, har hört något om det oxå. :?

husbussens
    Deltagare

Jag har också hört att något är på gång, men vet inte vad som är sant. Tyvärr så fins det så många förståsigpåare innom alla områden (och där är väll vi också inräknade) vi har hört att det är så. men bekymmeret är ju för det mesta att om man tar kontakt med myndigheten som skall veta så har dom ingen aning heller och dom kan tolka frågan och beslutet på olika sätt. det gäller att få rätt kontakt, Man kan ju inte förneka namnet mygel Sverige. små profeter på sina höga stolar överallt. Nu kanske jag sticker ut hakan lite för mycket men jag tror ingen kan påstå att jag ljuger. <!–emo&:???:–>:unsure:

intendit
    Medlem

Hallo alla vänner!
    Det är bra mycke bättre med bussade typer :yes :beer :beer
    UGH! UGH!

intendit
    Medlem

Hej

Ta bort skattefria fordon? Är det inte återinförande av “km-skatten” du menar? Det har ju varit på tapeten ett tag nu, och kallar man det avgift eller så kan man nog tvinga på det på även fordon äldre än 30 år. För att inte tala om vad manicken som måste installeras kommer att kosta….
    Hälsn
    Björn

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hmmm…..jag undrar om det blir så om den gamla räknaren får användas <!–emo&:?–>:? den sitter nämligen kvar på våran buss :peace
    Men det blir säkert nya som måste monteras och det kostar säkert skjortan.

shockkk!.gif

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.