Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Tyst som i graven
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 5 år, 4 månader sedan av
Jan HBV 283.
-
FörfattareInlägg
-
11-02-2021 kl. 06:39 #3398
husbussens
DeltagareGomorron alla Vänner.
Här är det tyst som vanligt.
Tänk att i dessa Coronatider som man skulle tycka att man vill ha lite kommunikation med vänner och ventilera vintern och vad som ev. är på gång inför kommande säsong. Men icke sa Nicke. t.o.m. dom mest trogna skribenterna har gått i ide. Men jag kan förstå dem. Inte roligt att skriva brev till sig själv. (man vet ju redan vad det står) Här från Abborberget vid Vänerns strand så kan jag i alla fall meddela att isen lagt sig och ett försök till fiske har skett. Utan något resultat. Annars så har jag varit engagerad i Värmlands Bussveteraner i vinter och börjat dragit lite el i taket på Kärleksbussen. samt fixat till elen i föreningens LT45 som är lite unik. Ni kan ju gå in och se på föreningens hemsida vad vi håller på med. bli gärna medlemmar det gagnar klubben. Som ni vet så finns det otroligt mycket reservdelar i våran ägo som ni kan få tillgång till mycket förmånliga priser. Gå in och kick på hemsidan. http://www.varmlandsbussveteraner.se
Vi finns även på Facebook
Skall försöka lägga till lite kort men tyvärr så är det än så länge lite komplicerat.
Ha en bra dag alla Vänner.
Tommy HBV 111-02-2021 kl. 15:11 #20413Bertil HBV30
DeltagareHej alla!
Visst borde det ju vara fart i forumet av minst två skäl. Corona gör ju att folk sitter hemma mer. Sen har vi dom (vi t.ex.) som inte använder husbussen på vinterhalvåret som också kan ha mer tid att skriva inlägg. Och det är klart att det delvis beror på Facebook, folk är väl inne på diverse grupper och kanske inte tittar in i vårt forum så ofta. För ett tag sedan började jag försöka få alla att göra inlägg och visa fordonet de har men det har inte kommit så mycket text och bilder så nu är det väl dags. Och jag har valt att i första hand skriva i den öppna delen av hemsidans forum för jag vill att det ska finnas aktivitet även där. Tanken är ju att försöka locka in besökare att bli medlemmar och komma åt alla tekniska inlägg som visar kunskapen som finns i klubben. Och man får ju en chans att fråga om saker och få ta del av andras erfarenheter. Men oavsett vilket forum ni väljer så skriv MERA!
mvh Berra
11-02-2021 kl. 21:25 #20414Jan HBV 283
DeltagareForumet känns lite gammalt. Vissa har påtalat att det är svårt att lägg in bilder osv.
I åratal har det talats om att uppgradera forumet till en modernare version men det har inte hänt mycket på den fronten. Kanske har folk tröttnat och använder sig av facebook i.s.
Jag tycker också forum är bättre att söka i om det är något man letar efter
men i nuläget är det ju “ingen” som använder vårt forum.
” border=”0″ alt=”sad.gif” />26-04-2021 kl. 11:50 #20425husbussens
DeltagareHej Jan.
Jag håller med dig helt och hållet. Vi har försökt att få till en bättre och mera användarvänligt forum men inte lyckats. Det är nog kunskapen och viljan av dom som kan detta som saknas TYVÄRR.
Men jag gör vad jag kan för att få dom att ta ut den välkända tummen
Har du något förslag eller kunskap om detta?27-04-2021 kl. 10:43 #20426Jan HBV 283
DeltagareCITAT(Tommy HBV 1 @ 26 Apr 2021, 13:50 ) [snapback]21369[/snapback]
Hej Jan.
Jag håller med dig helt och hållet. Vi har försökt att få till en bättre och mera användarvänligt forum men inte lyckats. Det är nog kunskapen och viljan av dom som kan detta som saknas TYVÄRR.
Men jag gör vad jag kan för att få dom att ta ut den välkända tummen
Har du något förslag eller kunskap om detta?
Nej, tyvärr inte men jag hoppas på att du kan påverka tummarna
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.