Hem Forum Diverse Skoj Träffar & evenemang Tyvärr, tyvärr…..

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Hej!
    Jag kan tyvärr inte fortsätta med planeringen för vårträff den 15-17april. :sad
    Förra veckan blev en riktig stressvecka för mig, förutom uppsägningen från jobbet mad.gif fick jag ett erbjudande att kunna jobba i Norge, ca 4-6 veckor, med början den 1mars. :tummarupp
    Så dessvärre blir Vårträff i Skåne inställd
    Hoppas på ett annat tillfälle att kunna arrangera något liknande, det hade varit jätteskoj att kunna träffa er här nere i Skånes bokskogar.
    Jag vet inte hur och när jag kan få tillgång till :type där jag ska jobba, så vi får väl avvakta o se… :help
    Ha en trevlig helg! :party6

Mvh
    Frank HBV61

Ewa HBV11
    Deltagare

Det var tråkigt med uppsägning och allt.
    Hoppas det löser sig :kram :blomma2

husbussens
    Deltagare

Ja det var tråkigt. :sad Vi hade gläds åt denna träff, <!–emo&:)–>:) Maggan hade redan börjat träna Line Dance in Skåne, <!–emo&:P–>:P Men vissa saker kan man inte styra över, <!–emo&:?–>:? Och får man ett jobb så får man ju flytta sig lite. :tummarupp (jaja det är långt till Stryn) :party1 Du skulle ju till Stryn, och du vet inte hur länge du blir där borta? kanske ett möte :drink1 i Stryn på vår eventuella sommar tripp? :beer :drink1 :beer B)

Torgny J HBV 66
    Deltagare

:sad Beklagar din uppsägning. Beklagar det inställda mötet. Lycka till i Norge.
    Há Dé
    Torgny

Frank HBV61
    Deltagare

Tack för kram och blomman, Ewa! :kram Och tack alla, men inställd betyder ju inte avblåst!!
    Ny tid – ny chans :tummarupp
    Höst i Skåne kan vara härlig, den…. <!–emo&:)–>:)

Nej, Tommy, jag återvänder väl hem i början av april, så det blir nog svårt att träffa mig i Stryn under sommaren, inte minst pga restriktioner från AMS; de vill helst inte att arbetssökare vistas utomlands, och t.o.m. på semester…. En utlandsresa kan jag nog glömma i första taget :sad
    Men södra Sverige är ju oxå fint :blomma1 , och det var lääänge sen jag varit på Öland….. <!–emo&:D–>:D

Ha en riktig trevlig mars månad – kanske jag kan få tag i :type där borta i vårt kära grannland, för att hålla lite koll på vad som händer här i forumet.

Mvh :vink

Frank HBV61

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.