Hem Forum HBV Medlem Presentation Ulla, Richard och Rutan

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare

Hej allihop! :vink
    Vi sålde korna och köpte en buss istället. Bor i Nordingrå uppe på en kulle vilka det finns gott om här.
    Snart 50 båda två och har väl gjort av med de bästa krafterna så det känns skönt att ha huset med sig när man far någonstans.
    Rutan är en äkta bondkatt med lite sociala problem och kan därför inte lämnas bort till någon när man far iväg så en stor del av bussköpet är nog hennes förtjänst.
    Gjorde en längre (beror väl på vad man är van vid, vi är vana vid lagårdsbacken) resa förra hösten. Först norrut upp till Stekenjokk och sedan längs med gränsen ner till Dalsland – Småland och hem igen. Helt underbart i fjällvärlden, hur många ställplatser som helst.
    Gillar inte campingar direkt. Har väl bara testat ett par än så länge men fricampar nog hellre.
    Var på midsommarfest i Stenkulla, Åsele förra sommarn vilket var jättetrevligt och mycket fint ordnat.
    Tyvärr har vi lite knepigt att komma ifrån sommartid eftersom vi fortfarande skördar en hel del men det är rätt skönt att åka före eller efter alla semesterfirare också.
    Vi är snart på väg till Borås för att hälsa på sonen som flyttat dit och på vägen tänkte vi bevista MHCS årsmöte. Hoppas träffa på en del av er där. Tyvärr lär vi inte lyckas med att komma till HBVs årsmöte. mad.gif
    Tyvärr har vi ingen bra bild på bussen än men ni får en reservare så länge så ska ni nog säkert känna igen oss.
    Ska bli jätteroligt att träffa alla och titta på era roliga (hoppas jag) bussar.

Peo HBV 2
    Deltagare

Hjärtligt välkomna i klubben :drink1 vi syns nog på årsmötet i Norrköping :vink Fin buss förresten :lol:

husbussens
    Deltagare

Ja Välkommna i gänget får jag väll säga igen. Kul att ni presenterar så snabbt i forumet. Och om jag har gissat rätt så har bussen fått sitt namn efter er Ulla & Rickhard = ULLRICK eller ? :vink

Ewa HBV11
    Deltagare

Hej och välkomna. Vad bra att ni behöll katten i alla fall.
    Det brukar vara en del djur med på träffarna, hundar, katter, kaniner och fåglar.
    Själv kommer jag nog ha en å annan :hamster med mig <!–emo&;)–>;)
    Ses i Norrköping

Stämmer bra det Tommy, det står ULLRICK på regplåten….
    HälsningaR

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hej på er och välkommen säger vi oxå, kul att det blivit fler från dessa trakter, vi bor i Själevad och ni kan se vårt hus och bussen från E-4 när ni passerar korsningen Själevad/Gottne………titta rakt upp över läggdan så ser ni vårt gula hus och Hjulia <!–emo&:D–>:D kom gärna in på en kopp kaffe om ni har vägarna förbi och det gäller er andra oxå. :kaffe
    Vi ses i Norrköping.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.