Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel undran

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

Hej alla trevliga bussvänner.

Har bara en lite undran,VARFÖR finns inget intresse i denna klubben för bra ställplatser??

Medan vad man har för katt eller råtta är väldigt intressant,därmed inget ont om våra husdjur för det har även vi många.

Busiga hälsningar HBV 122 Svenne o Bibban

intendit
    Medlem

Hej , Vi undrar oxå om HBV har blivit en husdjursförening, det har vi inte fått info om. Varför finns inget intresse för bussarna o ställplatser, eller intresset är mer för vad HMC har i sitt forum ? :angry2:

Ewa HBV11
    Deltagare

Det kommer nog vad det lider.
    Jag bidrar gärna med något när jag hittar en bra plats men än har jag inte hunnit vara ute något i år.
    Kommer nog tyvärr inte bli så mycket heller att planlöst rulla runt på vägarna.

Svenne som kom med det bra förslaget att lägga ut ställplatser var först ut så nu tycker jag det är 123:ans tur att bidra med något, så… sluta gnäll och börja skriva :type

intendit
    Medlem

nu är det så Eva , att vi har föreslagit en plats till över 50 bussar , med grillplats, toa, med dusch , o fina strövområde , tyvärr , va inte intresset strort hos Tommy ,

husbussens
    Deltagare

Hej Gert.
    För att kanske friska upp ditt minne om det du beskriver i ditt inlägg så var det följande du hade på förslag.

Du ville anordna en träff för möjlighet till 50 bussar. Men det som du själv klagade på var ju att det var för få medlemmar i södra Sverige så vart skulle träffbesökarna komma ifrån?

Det var då jag sa till dig att jag tror det blir svårt att få ihop så många medlemmar till en träff här nere. Jag talade också om för dig att det var samma bekymmer förra året för dom som anordnade Backa Loge träffen. Men det löste sig på det sättet att även MHC medlemmar blev inbjudna dit. Och i all stund vi har gemensamt intresse och vänner i båda klubbarna så vore väl det en bra ide. Jag tipsade dig om att det är nog ett allternativ för dig om du ska få en uppslutning till din ev tilltänkta träff.

När det gällde ställplatser så var det definitivt inte något negativt ifrån min sida. Hur du kunde uppfattade det negativt vet jag inte.
    Jag pratade även med Svenne & Therese-Marie HBV 122 om ställplats i anslutning till deras gård och han skulle återkomma som han också gjort här i forumet.

Har du möljighet att annonsera ut det stället som du beskriver som ställplats så tycker jag att du gör det. Det kan ju dra medlemmar söder ut om dom vet vart dom kan sova över på natten.

Tommy HBV 1
    ordf i Husbussens Vänner.

intendit
    Medlem

Hej. Vi har sökt medlskap i HBV o inte i MHC , precis som du sa att det är svårt i Skåne för träffar, de köper ja, men ditt minne sviker dej hur du förklara, hur vi skulle kunna fixa en träff, o vi gnäller inte, men raka besked efterlyses,

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.