Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Ute i snöoväder

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Hej på er alla!

Nu har vi varit ute på en tur med bussen, en riktigt mysig kväll och natt med snö och ganska många grader kallt (ute)…. inne i bussen var det varmt och skönt.
    Hemresan idag var väl inte så rolig eftersom snöandet övergick till regn och vägen var som en isbana men det gick bra så nu står hon ute på gården igen, förmodligen blev väl detta den sista turen för i år, men man vet aldrig……. :hmm:

Charsten & Anki HBV 21 :vink

Ewa HBV11
    Deltagare

Kul kul!
    Här hemma regnar det som fan.
    Stora tunga blöta droppar.

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Var på företagsmöte i Perstorp i dag men regn hela dagen–fy fan….
    Skalman på Volvo för nya lameller, ny packbox växellaådan, ny filttätning vevaxlen – kopplingen. Kostnad 15-20 kkr. Puh Puh…

Peo HBV 2
    Deltagare

Ska man va fin får man lida pin heter det ! Det kostar att ligga på topp!! Här har det regnat hela dagen så vi håller på att drunkna inomhus! Det läcker in överallt!!! :cry:

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hej!

Det låter billigt för så mycket jobb 15 – 20 kr :lipa

//Charsten

Jag fattar inte hur man har råd att inte skruva själv…. Torgny verkar tätare än Peo´s tak… :lipa
    Jag kan tänka mig att lamellen kostar typ 1500:-, p-boxen ett par hundra, filttätningen lika mycket…. jag skulle bytt svänghjulslagret när jag ändå var där,ca 300 spänn…. vad tusan har dom där skruvgubbarna på volvo för timlön egentligen?????!!!!!
    Torgny, det måste gå att åka buss billigare än du gör!

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.