Vi vill ge ett jätte tack till Lennart och Eva HBV89 som på ett så självklart sätt tog hand om, och såg till våra flickor under Åselemarknad. Det kändes så tryggt att veta att ni fanns tillhands om något inträffade. Än en gång tack och massor av kramar till er båda
Hej Åke & Sussie! Vad har man vänner till?! Nästa gång kanske det är vi som behöver hjälp. Vi hade inget besvär med dom fina flickorna, men det var ju otur att det skulle vara så kallt och blåsigt under marknaden. Som tur var hade vi matrumsgolvet ledigt så att de fick bädda “syskonbädd” natten mot söndag. Vi fick en sådan fin present av dem som vi skall sätta i bussen eller nya båten.
Ja ja ja Vi erkänner Vi är skyldiga!! <!–emo&–> Vi var upp en snabbvisit och handlade lite men det var så trångt och eländigt och sen hade vi inte matrikeln med och jag kom inte ihåg adresserna. <!–emo&??:–> Men det går fler tåg och förhoppningsvis finns det mer svängrum där uppe då så vi syns nog. <!–emo&–> Förresten syns vi ju på Fredag vad jag förstår???!!!
Ja, det var ju synd att du inte hade med dig någon adress eller telefon. Det finns alltid plats hos oss, så lägg en matrikel i bussen på en gång. Kul att du tänkt dig till Mosjön i kväll. Jag tar husbussen och övernattar där för säkerhets skull. ( Eva-Lena följer också med )
Torleif
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.