Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Vår eller kalla det vad ni vill

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    husbussens
    Deltagare

När vi kom hem i kväll så var det 27 grader på verandan.
    Man kan ju inte bara låta bli och sätta sig och bara njuta av vad som komma skall.
    Det var ett dj–la liv på sjöfåglarna.
    Tänk er att pippa i 0-gradigt vatten.

Ni som gillar Rolling Stones kan ju hänga på låset på måndag.
    Dom är på gång igen nu till sommaren närmare bestämt den andre augusti. biljetter säljs på ticknet från mändag den 26/3 kl 9.00. Häng på så blir vi kanske ett gäng
    Tommy HBV 1

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

Själv fick jag skrapa rutorna på bilen imorse, så vår vill jag nog inte kalla det. Jag tycker den här växthuseffekten är kraftigt överreklamerad!

Angående pippandet i nollgradigt vatten så är det otänkbart. De få gånger jag badat i vatten som är kallare än 18+ så har det helt enkelt inte funnits verktyg i rätt storlek för att göra jobbet så att säga…

/R

Svea HBV77
    Deltagare

Vart tog våren vägen :cry: Här har blivit kallt och blåsigt, inget väder att vara ute i alls, och så är det risk för snö :chock Fy bubblan.

Och vi som hade tänkt oss en liten provtur med övernattning, men det får nog vänta lite som det ser ut nu. På tisdag åker vi en tur till besiktningen i alla fall så får vi se sen om jag kan köra hem utan övningskörnings skylten bak.

Nu ska jag dammsuga hallen och ta bort all lera som man släpar in. Jobbig årstid. Vår gårdsplan ser ut som en potatisåker.

//Sussie

Torleif HBV87
    Deltagare

Jag undrar som du Sussie vart våren tog vägen.
    Gick ut på gården och tog ett par bilder. Dels på den tomma platsen där Dafne skall stå när man törs ta ut henne ur vinterförvaringen. Dels på den rykande snö som just nu faller.
    Men det har ju varit problem att få med bilder så det kanske inte kommer några. Men jag gör ett försök

Torleif

Det gick ju bra, så jag tar snön också!

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.