Hem Forum Forumet Frågelådan Våra ungdomar.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Torgny J HBV 66
    Deltagare

Du kan inte ana hur lugn jag är – kolugn. :wub:

Men jag kunde inte låta bli när jag såg ditt inlägg. :kram
    Há Dé Gôtt
    Torgny

MarieHBV91
    Deltagare

<!–emo&;)–>;) Så bra då! Då lever du längre!! Hälsa Signe Signhild Solveig från mej! :kram

Svea HBV77
    Deltagare

Ewa gör du en ny kategori för våra ungdomar. Den kanske ska vara medlemsbaserad så inga “fula gubbar” ser deras msn, tel.nr och dylikt som de förmodligen ger ut när de känner att de vill chatta mer privat.
    Sedan är det väl upp till oss föräldrar att meddela att de också har en plats i forumet <!–emo&:)–>:)
    Jag tror de skulle tycka det var kul.

//Sussie

Ewa HBV11
    Deltagare

Å vad kan man tänka sig döpa forumet till då?

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Kalla den HBU Husbussarnas Ungdomar.

Och den ska inte bara ligga under “vår ” login utan ge ungdomarna en särskild login bara för dem. Utse någon vuxen att vara “webmaster” för endast denna login. Endast för att se till att inga “oegentligheter” förekommer.

Há Dé Gôtt
    Torgny

KENT HBV91
    Deltagare

:type Hej på er igen !Det är inte så lätt att komma till datorn i den här familjen,allra minst när man jobbar mycket på kvällarna som jag gör.Vad vi skall kalla sidan överlåter jag till er som kan.Men “Husbusarna” har jag som förslag, låter kanske töntigt.Tycker även som Svea`s ägare sa, att det finns någon som kollar så att allt går rätt till. :yes Detta skall vara en inkörsport för ungarna när dom vet att det är träff på gång,så kan höra sej för om det är några andra som skall på en träff eller semester. <!–emo&:?–>:? Ni som kan det här bättre, har fria händer.Så får vi se om det funkar.Funkar det inte så får väl ungarna sitta hemma,och vi har skoj istället. :lol: Puss o kram hela dan.

Ewa HBV11
    Deltagare

Så där, nu har “Husbusarna” en egen kategori att skriva i.

MarieHBV91
    Deltagare

<!–emo&:P–>:P Bra förslag hr Björk.Men varför inte fråga ungarna? OM de nu är intresserade av att namnge detta. Men fråga borde vi! :telefon :kram

Ewa HBV11
    Deltagare

Kolla och meddela mig bara, det är lätt att andra namn och beskrivning <!–emo&:)–>:)

KENT HBV91
    Deltagare

:yes Kanon Ewa!Nu hoppas jag ungarna fixar resten själva.Våran minsta vill väldigt gärna,men det sitter långt inne.Men det släpper nog snart. :puss Ha de.

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.