Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Vårtecken

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Carl-Albin HBV72
    Deltagare

Idag har jag sett och hört tranorna samt en massa svanar . Såg i tidningen att de hade sett 130 tranor borta vid Sulas Mc igår tyckte att jag såg dem igår men var inte säker . Även det att man börjar se asfaltslimpor på vägarna och att väghyveln ihop med gruslassen har börjat reparera grusvägarna är väl ett vårtecken om något . :D Folkan gillar inte tjällossningen någe vidare då den studsar i alla okända gropar och diken där de la ner nya ledningar för fyra år sedan . Vågar inte tänka hur MB skulle bete sig i dessa men tror att de skulle bli mkt sura och stötta över behandlingen . Swebus har redan hpppat av vägen med sina nya scanior och mina damer vill ha god hand om de ska gilla läget . Men nu börjar det torka upp så att man kan lyfta upp dem på pallbockarna utan att de ska sjunka ner allt för mkt .

Peo HBV 2
    Deltagare

Jaha då var det dags igen!! mad.gif Man trodde man skulle kunna ägna påsken åt lite jobb utvändigt på bussen, men glöm det !!!!! :devil Förb…. snöh…vete!!!! att det aldrig ger sig <!–emo&:(–>:(

Ewa HBV11
    Deltagare

Här hemma är äääääntligen all snö borta :dansa1
    På lördag åker jag en sväng till Karlstad. Städa ur vintern ur bussen.
    Vete 17 om man törs byta till sommardäcken innan man åker därifrån.. tänk om Peos snö kommer hitåt :flinga

*Tommi
    Deltagare

Vaaaa!! shockkk!.gif

Har du vinterdäck på bussen?

Men ta det lungt det är klart det kommer mer snö det går ju mot Hjul igen.

Ewa HBV11
    Deltagare

Nope, men på Fååården
    Jag ska inte köra med bussen bara städa ur vintern :mus

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Kom igen Ewa.

HBV har fått en asfalterad plats på Hanatorp. Tupperware-burkarna får stå i leran.

Ewa HBV11
    Deltagare

Lera är kul <!–emo&:P–>:P

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.