Idag har jag sett och hört tranorna samt en massa svanar . Såg i tidningen att de hade sett 130 tranor borta vid Sulas Mc igår tyckte att jag såg dem igår men var inte säker . Även det att man börjar se asfaltslimpor på vägarna och att väghyveln ihop med gruslassen har börjat reparera grusvägarna är väl ett vårtecken om något . Folkan gillar inte tjällossningen någe vidare då den studsar i alla okända gropar och diken där de la ner nya ledningar för fyra år sedan . Vågar inte tänka hur MB skulle bete sig i dessa men tror att de skulle bli mkt sura och stötta över behandlingen . Swebus har redan hpppat av vägen med sina nya scanior och mina damer vill ha god hand om de ska gilla läget . Men nu börjar det torka upp så att man kan lyfta upp dem på pallbockarna utan att de ska sjunka ner allt för mkt .
Jaha då var det dags igen!! Man trodde man skulle kunna ägna påsken åt lite jobb utvändigt på bussen, men glöm det !!!!! Förb…. snöh…vete!!!! att det aldrig ger sig <!–emo&–>
Här hemma är äääääntligen all snö borta På lördag åker jag en sväng till Karlstad. Städa ur vintern ur bussen. Vete 17 om man törs byta till sommardäcken innan man åker därifrån.. tänk om Peos snö kommer hitåt