Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Vet du vad jag har för kylskåp?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

Hallå!
    Ja, det är många frågor på en gång nu, men vi har gjort en kort paus i köksrenoveringen för att ägna oss åt bussen, och då dyker frågorna upp. Förra sommaren gick all tid åt att rikta, spackla och måla efter träd-olyckan så såna här struntsaker fick stå tillbaka. Men hursomhelst har elpatronen givit upp tror vi. Jag har dragit fram kylskåpet, men det finns ingen beteckning någonstans som talar om vilken modell det är. Dessutom när jag tittar på baksidan blir jag inte klok på var elpatronen sitter.

Men det finns säkert någon som bytt elpatron som kan tipsa mig, och då kan jag åka med den gamla till husvagnsfirman och köpa en likadan, så modellbeteckningen är kanske inte så viktig egentligen. Men, så här ser fram och baksida ut.

Hjääälp!
    /Roffe

Svea HBV77
    Deltagare

Alltså, jag har inte den minsta aning om vad det är för beteckning på ert kylskåp. :hmm: Men jag tycker ni har lite roliga, kluriga frågor. Heja… mer sånt. Gud så kul. :lol: Det är nu som klubben får bekänna färg. Eller hur?

För övrigt så tycker även jag att ni har en alldeles utomordentligt fin buss :blomma:

//Sussie

husbussens
    Deltagare

Hej på er.
    Har du kollat så att det inte bara är termostaten det är fel på?
    Annars så tror jag att elpatronen sitter i änden på den röda kabelen. Den brukar bara vara instucken i ett rör i kokaren.
    Tommy

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

CITAT(Tommy HBV 1 @ 23 Jun 2009, 09:05 ) [snapback]11097[/snapback]

Hej på er.
    Har du kollat så att det inte bara är termostaten det är fel på?
    Annars så tror jag att elpatronen sitter i änden på den röda kabelen. Den brukar bara vara instucken i ett rör i kokaren.
    Tommy

Japp, så var det!! Tack för hjälpen!
    /R

Rolf & Eva HBV76
    Deltagare

…och vips var patronen bytt och kylskåpet på plats igen.
    Nu återstår bara besiktningen senare idag….BRrrrrr

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.