Hej Benny. Jag kan hålla med dig att det är lungt på forumet. Men det är nog som så att det är mycket som skall rustas ute och inne inför vintern. Jag har det bekymeret iallafall. Dagarna räcker inte till liksom.
I dag skall jag försöka släppa vattnet på bussen om det inte redan är försent? det har redan varit – 5 grader. varje år så brukar vatten filtret för färskvattnet gå åt skogen. Annars så har vi inte planerat någon resa mera i år men det kan ändra på sig. Man vet aldrig det kan finnas någon fisk som står och väntar på en. ( önsketänkande) Tommy HBV 1
Ehumm, ja, det är inte så svårt att hänga med i tempot här på forumet just nu ens om man har en hel del att göra. Det borde krylla av reseberättelser efter sommarens bravader ” border=”0″ alt=”smile.gif” />
Vinteride vet jag inte riktigt om det är dags för ännu, men jag har i alla fall tömt vattnet i bussen. Det går ju dock att fylla på igen, så jag ser inte det som något definitivt…
Jag hoppas fortfarande på en liten höst/vinterrunda över en helg.
Vi har just varit ute på en minitur över helgen. Kan väl inte säga att vi gjort vinter riktigt än men nu ska det byggas badrum så det dröjer nog innan det blir någon mer tur, kanske inte förräns nästa år.