Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Advent

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Svea HBV77
    Deltagare

Började just fundera om det var senil sement eller nåt eftersom det var både två och tre av samma inlägg :lol:
    Nu är läkarundersökning och papper ifyllt för att postas idag, sen så är det bara att vänta på godkännande från länsstyrelsen på körtillståndet på C. Ska bli så kul att få köra på riktigt till sommaren, inte bara på övergivna flygfält osv.
    Och hemma så lyser staken så fint, utegranen oxå. Fattas bara lite snö :tummarupp men den kommer väl antar jag.

Må så gott och mys i värmen inomhus.

//Sussie

Peo HBV 2
    Deltagare

Ja Sussie :lol: Nu lämnar vi kopior på allt vi skriver :yes Inget skall gå att användas emot oss eller vad dom säger:tummarupp

Jag började fundera på om ni börjat stamma… :huh: <!–emo&:D–>:D

Ewa HBV11
    Deltagare

Servern vårt forum ligger på har varit en aning ostabil de senaste veckorna.
    Jag tror att vi kommer att flyttas över till en annan.
    Får se om det lugnar ner sig :type

intendit
    Medlem

Jo, det stämmer nog att Forumet uppför sig lite annorlunda för närvarande.
    Det är ju svårt att veta var felet ligger när något krånglar. :type
    När du pratade om lösenord P-O så trodde jag först att du menade att du tappat den automatiska inloggningen till Forumet, för det har hänt mig också. Men för min del var det då självförvållat. Ibland städar jag bort cookies, gamla i adresser i webläsarens adressfönster m.m. och efter sådana operationer måste man logga in sig igen. Då måste man ju även skriva in sitt användarnamn så det var nog inte det som var ditt problem P-O.
    Hoppas dock att Forumet återgår till sitt normaltillstånd.

Torleif

Torleif HBV87
    Deltagare

Här kom ytterligare ett bevis på Forumets nyckfullhet. Trots att jag inte hade loggat ut ser ovanstående inlägg ut som om det kom från någon annan

Torleif

Peo HBV 2
    Deltagare

Vore det inte för att man vill ha snabba svar från så många vänner skulle jag återgå till att gynna postverket mad.gif Man gör av med alldeles förmycket anedralin och kraft på datan :arg Tänk om man kunde använda den på att fixa med buss och bilar istället :blink: Man skulle inte ens frysa om man höll den ångan uppe :tummarupp

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.