Hallå där vadå får Ewa på er, Gammlingar va?? HA vi kan väl oxå få fylla 40 innan Men vi är såååå glaaaada att ni finns , så vi har våra väg ledare ja eller nått sånt……
Vi kanske ska passa oss för att gå djupare in i åldersdiskussionerna. Det finns riska att vi drunknar om vi kommer ut på djupare vatten… Men en sak är jag säker på; har just fått huset fullt (3 stycken) återvändande ungdomar som slagit läger här efter att ha varit borta ett bra tag. Det gäller att gilla läget om man inte ska bli tokig och då tror jag faktiskt att man blir lite yngre på kuppen. (men håret blir gråare ändå!) Det var väldigt kul att se Semesterbussen igen. Nu får vi se om Thor dyker upp här också. Sist vi träffade den hade den varit på “världsomsegling” med en familj under ett år. Som längst var de en bra bit ner i Afrika.
Jag vet hur det känns! Har infogat en bild på min hemsida om en buss jag köpte för 4000:- 1978. Eftersom jag var arbetslös just då blev det inte mycket gjort på den innan jag fick lov att sälja den. <!–emo&–> 1988 var vi på marknad i Åsele och gick förbi en marknadsbuss och tyckte det var något bekant med den. <!–emo&–> När jag tittade upp i skyltningen stod det Summerdream där och då såg jag att det var min gammla buss i ny lackering, men instrumentpanelen var exakt som jag byggt den. Det var en riktig höjdarupplevelse.
Det är en -66:a militärbuss, den gick på Musköbasen men brann i motorrummet. Inga större grejor att fixa. Den hade bara gått 4600 mil när jag köpte den.