Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Historier
- Detta ämne har 70 svar, 14 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 10 månader sedan av
Richard HBV 128.
-
FörfattareInlägg
-
04-10-2007 kl. 14:34 #9405
intendit
Medlem
en kompis till en annan kompis
< Jag skulle vilja bli kvinna
> Klä ut dig som kvinna eller?
< Nej opereras om alltså könsbyte
> Jaha om det är vad du vill så gör det
Kompisen sa att han skulle det och efter tre månader träffades de igen och operationen var klar.
< Tjaba det måste ha varit besvärligt när de skar av snoppen och vek in kanterna. sa polaren.
> Nej det värsta var att krympa hjärnan och bredda käften.
Arvo HBV8104-10-2007 kl. 22:13 #9406MarieHBV91
DeltagareNej nu förbanne mej , om jag inte tycker det är lite diskriminering på gång!
Vet inte om vi kvinnfolk accepterar detta
Men det förstås ,När Gud skapade mannen skämtade HON ju bara! Vi får väl ha lite överseende med er små varelser!
Hihi skoja bara ,inte så tokig faktiskt*L*05-10-2007 kl. 07:02 #9407Richard HBV 128
DeltagareEn man stapplar in på akuten med hjärnskakning, mängder av blåmärken, två blåtiror och en järnklubba virad om huvudet. Naturligtvis frågar doktorn honom vad som har hänt:
– Jo, så här var det. Jag och frugan var ute på en lugn golfrunda när vi båda råkade slå iväg våra bollar rakt in i en hord med kossor. När vi gick dit för att leta la jag märke till att en av kossorna hade något vitt som stack ut, eh, därbak. Jag gick dit, lyfte på svansen och naturligtvis, där var golfbollen med min frus monogram och allt, mitt i kossans arsle! Det var då jag begick mitt misstag, berättar mannen.
– Vad gjorde du? frågar doktorn.
– Tja, jag lyfte på svansen och ropade till min fru: hörru, den här ser ut som din!05-10-2007 kl. 11:16 #9408crille HBV 95
DeltagareFredags fräckis
Två bögar från Tjörn ville starta en studiecirkel och sökte ekonomiskt stöd hos kommunen.Föreningen ska heta “Fetta kan kvetta” sa bögarna .Så kan ni ju inte heta !Ni kan väl fundera ut ett bättre namn kanske något där ortsnamnet ingår:Några dagar senare hade dom tänkt ut ett nytt namn:Tjörn i röva!!!
05-10-2007 kl. 11:21 #9409Carl-Albin HBV72
DeltagareMannen sa till sin arbetskamrat:
Har ni träffat min söta, rara hustru någon gång?
Har du flera fruar?05-10-2007 kl. 14:56 #9410intendit
Medlem
Appropå se ut som din så var vi i morotslandet och drog upp morötter och frugan fick upp en bamsemorot och skrek till sin väninna.
< Kolla den ser ut som Arvos
> så stor har väl inte Arvo?
< Nej men lika skitig.
Arvo HBV8105-10-2007 kl. 15:08 #9411intendit
Medlem
Läs inte om du är finkantad
Frun vaknade en morgon och berättade att hon drömt om en auktion där det såldes snoppar. Det var fina snoppar stora, kraftiga alla slags snoppar. Mannen frågade hade de några i min storlek?
< Ja de hängde vid sidan om och kostade 10 kronor knippan. svarade frun. Mannen blev sur och hämnades dagen efter.
> I natt drömde jag att det var auktion på fibror, det var fina, trånga välbevarade, sköna, ja allt man kunde önska sig. Frugan frågar
< Fanns det någon som var som min?
> Ja det var den de höll auktionen i. svarade mannen.06-10-2007 kl. 17:50 #9414Torleif HBV87
DeltagareCrilles “Tjörn i röva” påminner mig om en felläsning som en nyhetsuppläsare på Radio Jämtland gjorde:
“Nu har årets gay-konferens inletts i Åre, så nu är det fullt i bakarna”
Torleif HBV87
06-10-2007 kl. 19:55 #9415Torgny J HBV 66
DeltagareFör fan det finns ett traditiionellt sätt att göra det – gör det i stället.
Låt bögarana föröka sig själva. Tror du på tomten också??06-10-2007 kl. 22:12 #9416MarieHBV91
Deltagareklart vi tror på tomten ,Torgny lelle.! Han är väl ingen bög förresten ? Hur skulle han få till alla de där små rara tomtenissarna annars? Man ska inte ha fördomar vet du väl *L* Tänk på bögar o lesbiska kvinns ,som lägre stående varelser ,bara låt dem få vandra i sin lilla värld o vara som dom vill.Vi “vanliga”är ju o gör ju som vi vill!O alla är vi ju lyckliga för det ,sen våra egna “böjelser” talas det ju inte om ,eller? Om vi nu har nåra?! Hmm ,man kan ju piffa upp det tråkiga traditionella lite oxå ,eller?
” border=”0″ alt=”biggrin.gif” /> Jaja ,lär väl bli halshuggen*L*
19-10-2007 kl. 09:07 #9442Richard HBV 128
DeltagareKvinnan ställer sig framför spegeln i sovrummet och suckar:
– Jag ser en gammal dam i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger ner nästan till midjan och min stora rumpa säckar betydligt. Jag har sladdriga ben med många celluliter och armarna är sladdriga och…
Hon vänder sig till sin man, som ligger och petar sig i näsan, och säger:
– Säg något positivt så att jag mår bättre.
Han tänker efter noga innan han svarar henne:
– Det är i alla fall inget fel på din syn. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.