Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel I väntans tider

Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
  • Författare
    intendit
    Medlem

<!–emo&:P–>:P

Hörru Tomas1
    Är det inte dags att fylla i medlemsansökan…. <!–emo&:?–>:?
    Tänk vad kul det är den dan det ser ut så här: :mail

intendit
    Medlem

Den är in lämnad så det är väll bara att vänta till årsmöte och hoppas att ni röstar för <!–emo&;)–>;)

Svea HBV77
    Deltagare

Tomas.
    Är det den här bussen du köpt och nu ska sälja?
    Blocket
    Blocket
    //Sussie

intendit
    Medlem

Jo, Jag vet att det låter struligt men vad gör man när hällsan viker. Ha det bra och kör lungt.

intendit
    Medlem

Jaha då ska nog “väntan” vara över för ett tag! Snacka om buss snurr det blev grannarna har hafft det jobbigt med alla bussar mm Jag har bytt bil 9ggr mc4ggr och buss 3ggr på 4 år så ni förstår att det är svårt att bo granne med mig! Jag ligger 40 000kr + och då har vi åkt 2/3000 mil om året så lite roligt har det varit när grannas klagar att v70n sjunkit 100000kr på ett år, Idag åkte jag och hämtade familjen från simningen och det blev deras premigär tur i ny bussen och det blev suckse vi åkte en 6mil och Lill tjejen sommna som en stock i stor sängen, Ja som ni förstår så är jag nöjd med MBn 913 1975 den var billig och det är en del jobb på den men det är mäst utseände och så, I mitt nästa liv så ska jag köpa en ricktig hus buss men det får nog dröja lite ha ha! En trevlig hälg på er HBV.

Visar 6 inlägg - 31 till 36 (av 36 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.