Hem › Forum › Diverse Skoj › Allmänt babbel › Olämpliga inlägg.
- Detta ämne har 23 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 4 månader sedan av
*Tommi.
-
FörfattareInlägg
-
19-04-2006 kl. 19:35 #6959
Carl-Albin HBV72
DeltagareTommi hur är det när man har tre tikar +en hund plus att man har har en fru har man alla effekter då ? Vet inte vads det hater när det låter från alla håll kan det vara tinutus? sånt är mitt liv plus två barn och en katt som älskar att ligga på husses mage. Tror att jag riskerar att ligga illa till <!–emo&
–>
Tveksam på att skaffa hörapparaten efter din förklaring . Kanske gott att inte höra allt . <!–emo&
–>
<!–emo&
??:–>
19-04-2006 kl. 21:31 #6962husbussens
DeltagareCalle Balle.
Jag vet!
Detta du skriver om måste vara suroundljud ( Hur man nu stavar till detta)19-04-2006 kl. 21:51 #6963*Tommi
DeltagareJaa du “Calle”!
Det är precis som Mr Ono skriver hundar och ungar räknas som ett Soround System medan frugan alltid räknas som en Subwoofer.
Vet du varför?
Ljudet från hundar (oavsett frisyr) och barn kan komma från olika håll i rummet medan frugan alltid får benstommen att skälva.
20-04-2006 kl. 15:48 #6969LenaHBV72
DeltagareJag är en subwoofer jag tra la la
Nästan jämt här, jag blir gla tra la la
När Ni karlar bjuder till skratt
Så ibland man får fnattFast vad heter det när man har 3 tikar, en honkatt, en make, 2 söner och en hanhund? <!–emo&
–>
20-04-2006 kl. 15:52 #6970Peo HBV 2
DeltagareMångsysslare eller president <!–emo&
–>
20-04-2006 kl. 19:21 #6976MarieHBV91
DeltagareNeej, vet du vad! Det ska väl ändå inte vara nödvändigt? Kör på bara!! Livet är så kort,man ska inte bry sej om vad minoriteten tycker, värre hade det väl varit om flertalet medl. reagerat negativt? Jo , du Torgny! <!–emo&
–>
Kan inte du hålla en plats åt oss bredvid er däruppe?? Känns trevligare att vara nära nån man “känner”.Lovar att vi ska uppföra oss
. Nå ,vad ska vi diskutera nu?? Min lilla raring är väl klar i tvätten nu
, så vi kan väl vara taskig mot nån annan nu? Ha det bra!
20-04-2006 kl. 19:24 #6977MarieHBV91
DeltagareNeej, vet du vad! Det ska väl ändå inte vara nödvändigt? Kör på bara!! Livet är så kort,man ska inte bry sej om vad minoriteten tycker, värre hade det väl varit om flertalet medl. reagerat negativt? Jo , du Torgny! <!–emo&
–>
Kan inte du hålla en plats åt oss bredvid er däruppe?? Känns trevligare att vara nära nån man “känner”.Lovar att vi ska uppföra oss
. Nå ,vad ska vi diskutera nu?? Min lilla raring är väl klar i tvätten nu
, så vi kan väl vara taskig mot nån annan nu? Ha det bra!
20-04-2006 kl. 19:27 #6979Peo HBV 2
DeltagareGUUUU vad du tjatar Marie
20-04-2006 kl. 19:42 #6982*Tommi
DeltagareVa inte taskig Peo!
Hon kanske sta.. sta.. stammar med “enter fingret”. Eller fasnade med en nagel i tangentbordet.
Nää nu får jag ge upp!!
Hare gött
/T
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.