Hem Forum Diverse Skoj Träffar & evenemang Påskfirande?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Författare
    Charsten HBV 21
    Deltagare

Hallå alla, vad blir det till påsk?
    Kan vi hitta på något….ni som är från norra delen av landet, vad säger ni, är det någon som vill ut och köra buss?
    Det skulle vara kul att bara ställa sig på något ställe och äta lite ägg och få något gott att dricka till……. :drink1

Hoppas fler än vi är sugen på att åka ut en sväng.

Charsten & Anki! :vink

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Varför inte Hanatorp Charsten. Påskträffen har ju återuppstått där. :yes (Den var ju nerlagd ett tag) <!–emo&:(–>:(

Há Dé Gôtt
    Torgny

Charsten HBV 21
    Deltagare

Nästan 90 mil och sedan 70 mil 2 helger efter känns lite tufft…….

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Tufft för Mercan eller Charsten? (Med en Volvo hade det gått som en dans)

Charsten HBV 21
    Deltagare

Det är inte Mercan det beror på den tar oss dit vi vill och inte Charsten heller men Charstens plånbok säger ifrån, vi skall ner på HBV:s årsmöte och sedan är det ett årsmöte till efter några veckor och Höljes efter midsommar så det blir ng mil på mätaren i år oxå.
    Hur många träffar skulle du åka på Torgny om alla träffar var här uppe i Ö-vik, Umeå, Skellefteå tex. så att du hade 70 -90 mil enkel på varje träff? :yes

Och du Torgny vad det gäller Volvon så tycker jag det gick ganska tungt för dig sist vi åkte tillsammans :lipa än så länge har Mercan bara fått pisk av en Scania i den här klubben :sad

:puss

Ewa HBV11
    Deltagare

Torgny, är du miljonär eller tankar du med jobbets kort? :lol:

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Nej du har rätt Charsten – det är åt h-e för långt. Men erkänn – det där med Mercan – Volvo fick igång dig.

Há Dé Gôtt
    Torgny

Charsten HBV 21
    Deltagare

Hehe…… jag är nog igång ändå och Mercan oxå, jag har i alla fall redan kört lite, har du tagit ut Skalman eller är det för kallt. :flinga

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Jo du Charsten, Skalman har varit ute på en liten tur runt Varberg – det är allt hittills i år.

Har inte heller blivit mycket gjort med Skalman i vinter på grund av att jag bland annat måste hjälpa och ta hand om min gamla mor. 89 år gammal.

Men snart :drink1 :beer

Há Dé Gôtt
    Torgny

Charsten HBV 21
    Deltagare

OK jag förstår, men det är väl inte mycket du behöver göra åt bussen, den är väl i gott skick.
    Kommer ni upp på Peo:s midsommarträff?

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Jag har ju ett bra jobb med att jobba varannan vecka – men ibland slår det helt fel. Jag jobbar ju udda veckor och just midsommarveckan är en udda vecka. Om jag ska hinna till Peo på midsommardagen blir det nattkörning hela vägen upp bara för att komma en dag försent. :sad

Há Dé Gôtt
    Torgny

Charsten HBV 21
    Deltagare

Samma som ifjol då……… då kunde du inte komma till Höljes.

J….a otur med arbetstiden. mad.gif

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Men det stämmer bra för mig vid Påsk och Jul + vid Elmia. Då vill jag inte byta schema.

Há Dé Gôtt
    Torgny

Charsten HBV 21
    Deltagare

Vi kommer till Elmia…….vann ju biljetter på MHC.

Svea HBV77
    Deltagare

Påsk, påsk. Fasen vad tiden går fort. Tror inte vi är redo att ge oss ut på vägen med Svea då. Byggnationen går långsamt bara för att det är så kallt ännu.
    J…a vinter mad.gif Man kan ju inte göra någonting…
    Men vi får se, rätt vad det är så står hon färdig :yes Vår förhoppning är att kunna åka på årsmötet i alla fall.
    Just nu håller vi på att laborera med lite olika material och kombinationer, blir annorlunda och snyggt. Kvar finns lite yttre grejor som måste göras och det får vi nog snällt vänta med till det blir varmare, tyvärr.
    Kuckeliku på er.

//Sussie

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 27 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.