Hem Forum Diverse Skoj Träffar & evenemang Påskfirande?

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Stig HBV80
    Deltagare

Hej!

Har funderat att åka till Hanatorp i påsk men det vore ju skoj om det blev
    fler bussar än bara jag har du Torgny funderat på det. Man går ju här nu
    och väntar på våren, får hoppas att den kommer till påsk sedan är det
    dax att dra till Tranemo och DRA….. några firrar :tummarupp

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Har redan bokat Hanatorp

Torleif HBV87
    Deltagare

Här i Åsele är det vackert väder, men det innebär samtidigt att nätterna är väldigt kalla och att det blir väldigt isigt på vägar och gator. shockkk!.gif
    Men vi har ändå så smått börjat fundera lite kring påsken. I så fall måste det vara häruppöver, för någon långtur är nog inte aktuell. Vi återkommer när det blir något mer konkret :vink

Torleif

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jag försökte kolla på Solbergs anläggning men deras hemsida funkar inte, det skulle vara trevligt om vi hitta nån plats där man kan stå över påsken….. sitta ute o sola, dricka en pilsner osv……… :beer

Peo HBV 2
    Deltagare

Hade tänkt fixa en liten träff hemmavid men den är mer till för att få till en parkering för alla bussar som kommer till midsommar Vi jobbar och sörplar lite dricka sen står vi för maten. :beer
    Finns intresse???

Torgny J HBV 66
    Deltagare

Nyopererad i ryggen men sörpla dricka kan jag nog ändå. Det som avskräcker lite är avståndet. Även med en Volvo. Vi får se….

Peo HBV 2
    Deltagare

Kom du Torgny <!–emo&:)–>:) Vi kan nog sysselsätta dig med något som inte anstränger ryggen. T.ex. serva oss med dricka. Eftersom du är nyop. och vi kommer att jobba på lite olika håll, får du samtidigt motion eftersom du bara får bära ett glas i taget! <!–emo&:P–>:P NI blir ialla fall varm välkomna här i jämförelse med andra klubbar! :beer

Charsten HBV 21
    Deltagare

När tänker du ha den sammankomsten Peo?

Svea HBV77
    Deltagare

Vi anmäler ett intresse till nämnda sammankomst. <!–emo&:P–>:P

//Sussie

Peo HBV 2
    Deltagare

Vette fn när jag skall ha träffen. Hade tänkt mig till påsk men blivit avråd eftersom det fortfarande är tjäle och blir smackigt på arbetsplatsen. Så den blir nog någon gång i Maj. Men jag är rätt uppbokad just då så vi får se hur det går.

Charsten HBV 21
    Deltagare

Jaha nu är det 1 1/2 vecka till påsk……..någon som vill hitta på något här uppe i norr? :vink

Tittar man på utsidan verkar snöskottning vara ett lämpligt påhitt…. mad.gif mad.gif

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.