Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Vilken helg!!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Hej alla HBV’are – och speciellt ni som INTE var på träffen/årsmötet i Skattkärr i helgen — ni missade något, det kan ja säga!
    Ett hjärtligt TACK SÅ MYCKET till alla som gjorde denna helg till det det blev – riktigt, riktigt vällyckad! Och ett särskilt och sort TACK till Maggan och Tommy – utan eran insats hade det nog inte funkat så som det gjorde!!
    Många fina bussar att titta på- tyvärr hinner man inte med allt, men det kommer väl fler träffar i framtiden..?? :?
    Och många trevliga människor fick jag träffa- tack skall ni ha för många trevliga stunder (även om man ibland tappar tråden!) Som sagt: En vällyckad helg! Glädjer mig till nästa år!!

Ha en fin vecka, kör försiktigt ute på vägarna (på vägen hem missade jag ett rådjur med ungefär en halvmeters marginal – mitt på den ljusa soliga eftermiddagen spran djurjä…n över vägen!!) och lycka till med mhc’s årsmöte; tyvärr kan jag inte komma dit i år.

Bussiga hälsningar
    H d b

Ewa HBV11
    Deltagare

Ja det var verkligen en höjdarhelg.
    Jag tackar särskilt Maggan, Tommy med bihang som fixat och donat med allt.
    Tack även till alla som dök upp och gjorde denna helg så himla kul.
    Fick en del gjort tack vare min inneboende (Peeter HBV 63)
    Jättetack för all hjälp med mek och städning!!!

Kram på er alla. :wub:

Så här ser man ut om man “sällskapar” med mig en helg. <!–emo&:D–>:D

*George
    Deltagare

Inte nog med att det var en mycket svettigt trevlig tillställning och fantastiskt fixat av Maggan och Tommy – det var ännu svettigare att åka hem. Värmekranen till värmesystemet fastnade i fullt öppet läge, så det fanns inte tillstymmelsen av en enda droppa öl kvar i min kropp när jag väl kom fram till Göteborg.

Det här vill man ju göra om oftare i detta glada sällskap – men kroppen klarar inte av så hektiska och långa helger så det är nog tur att HBV:s årsmöte bara är en gång om året.

Tack alla för nya vän- och bekantskaper.

Nu är det bara att bygga bussen klart som återstår.

hejs/GB

intendit
    Medlem

:beer Bara att instämma! Tack Tommy och Magga och alla underbara som fick träningsvärk av för flitigt övande av skrattmusklerna :yes
    (försökte koppla dit några bilder också, men det misslyckas jag med som vanligt. Men jag vet, jag får skylla mig själv… :suck1 )

Ewa HBV11
    Deltagare

Ja, det var inte bara av skratt utan även av allt prat man fick träningsvärk.
    Känns som jag babblade rätt mycket.
    Det skyller jag på Helena och Matte som bjöd mig på Wiskey <!–emo&:P–>:P
    :party6

Frank HBV61
    Deltagare

Peeter – var du på immigrationskontroll i USA?? shockkk!.gif
    Lycka till med bussen hemma :tummarupp
    Har någon av er som :photo så flitigt någon möjlighet att lägga ut bilderna på :type

Peeter HBV63
    Deltagare

Jo visst var jag i kontrollen , men blev inte insläppt….. :sad

men jag är lika glad för de…. <!–emo&:D–>:D

Bussen skall jag jobba med om två helger igen …. om man inte måste stå i trädgården och påta lite ……

Tack för en trevlig helg

// Peeter Hbv63 B)

intendit
    Medlem

Frank, jag gjorde det lätt för mig :wub: och skicade över ett urval av mina bilder till Ewa. Det beror inte bara på att jag är lite lat ibland utan mer på att min dator inte fungerar helt friktionsfritt ihop med PC-världen. :suck1

intendit
    Medlem

Hej

Jaha, då har man missat <!–emo&:(–>:( något, verkar ha varit kul i Skattkärr, som vanligt….
    Har inte ens hunnit besiktiga min buss och hade fullt upp på hemmaplan.
    Men jag mekade också, med SvOf:s nya buss, en B10M/Säffle vi köpt från Swebus för facila 500:-, vilket nog t o m Tommy tycker är ett vettigt pris för en Volvo, allra helst som Allisonlådan är sprillans ny, däcken friska och allt funkar utom startknappen. Men det är bara att öppna gravkammaren i golvet och köra ner en skruvmejsel i startmotorn.

Hoppas ni gillade min HBV-logga, allihopa!

Hälsn
    Björn

Ewa HBV11
    Deltagare

Håkan 12 skickade ett rackarns trevligt bildspel.
    Jag kan lägga ut det på hemsidan, det var massor av godis. :blomma1
    Hm!
    Hoppas att det är okej att jag lägger det bland bilderna i menyn.
    Annars måste jag ringa runt och fråga om tillstånd av alla som är med.
    Ska bara fixa tvätten först, grannen vill ha tvättstugan kl 17.

Ewa HBV11
    Deltagare

Håkans bildspel är ute på sidan.
    Det öppnas i ett eget fönster och är 2.3 MB så det kanske tar ett tag för er med modem.

intendit
    Medlem

Har försökt men det blir inget spel <!–emo&:?–>:?

Kjelle

intendit
    Medlem

:huh: Kan vara så enkelt som att du måste hämta hem quicktime från internet för att bildspelet ska starta. Lycka till! :vink

Ewa HBV11
    Deltagare

Stämmer bra.
    Jag trodde nästan det var standard i alla datorer :blink:

intendit
    Medlem

Yep så var det och nu fick vi se det hela. Attans att man var tvungen att jobba.
    Men i morgon onsdag så får skattkärr besök av oss då lillbussen ska få åka hem.

Tack för ett jättetrevligt bildspel <!–emo&:D–>:D och jag ser att man får göra allt för att få vara med i detta trevliga sällskap. <!–emo&:)–>:)

Carita o Kjelle

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.