Hem Forum Diverse Skoj Allmänt babbel Vilken helg!!

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Författare
    Frank HBV61
    Deltagare

Håkan – Ewa – :help
    Kan varken se på bilderna från hemsidan eller ladda hem den där quickie från webben :sad :sad :sad :arg :suck1
    Hur f…n gör man?? Det här med datorer blir allt mer och mer invicklat mad.gif
    Finns det någon möjlighet att titta på Håkans bilder utan ‘bildspel’?
    Håkan – jag misstänker att det har ngt med Mac att göra – <!–emo&:?–>:? <!–emo&:?–>:? Har jag fel?? <!–emo&;)–>;)

hoppas på en enkel bruksanvisning; tar mig en :beer eller två så länge…. <!–emo&:)–>:)
    h d b

intendit
    Medlem

:vink Tar gärna på mig dina bekymmer om det känns lättare… :puss men i det här fallet handlar det inte om det. Men tyvärr finns det en del krångel i PC-världen som jag inte alls kan reda ut. Såväl browserversioner som “plugin-filer” till dessa brukar kräva korrekt installation för att allt ska fungera. Men om du skickar din mailadress till mig kan jag skicka över hela filen till dig så kanske det fungerar. En annan variant är att jag tar ner storleken på alla bilder och mailar över dem. Välj själv!

Ewa HBV11
    Deltagare

Här kan man ladda hem Quicktime

Välj verision högst upp, ta bort de tre bockarna (Bruse) under Sign up och ge 17 i att fylla i en epostadress. Klicka sen på Free Download.
    Ladda ner det i en mapp eller på skrivbordet och installera.
    Det kommer nog att välja att placera sig i din Programmapp.
    Precis i början kan det komma upp en ruta med tre i bockade alternativ, ta bort dom, innan du klickar på nästa.

Frank HBV61
    Deltagare

EWA – Tack skall du ha!! :blomma2 :puss
    Nu funkar bildspelet även på min dator….

Ååååhh så stolt jag blev att jag klarade av att installera programmvara – helt själv! Nja, med lite hjälp av dig, Ewa, då…. :wub:

Tack, Håkan, för de fina bilderna du tog. de håller minne vakna…. B) :beer :party6 :drink
    Jag tror att GD citrus är med på nästa träff oxå…. och sedan återstår ju hela den historien om att tappa trådar …. <!–emo&:D–>:D

ha en trevlig helg

Visar 4 inlägg - 16 till 19 (av 19 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.